חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אי אפשר לנצח אותנו": גנץ הדליק חנוכייה על חורבות תחנת שדרות

 

הערב, יום ב', התקיים טקס השקת חנוכיית הניצחון בשדרות. החנוכיה, המתנשאת לגובה 12 מטר, הנה יוזמה של שי ונתן גראוכר מעמותת "כלל ישראל ביחד ננצח" ויעקב הלפרין והיא מוצבת לאחר כבוד על חורבותיה של תחנת המשטרה בשדרות, שם אירע הקרב עם מחבלי החמאס ב-7/10.

בטקס השתתפו חבר הקבינט, השר בני גנץ, ראש העיר שדרות, אלון דוידי, ח"כ מיכאל ביטון, מפקד תחנת משטרת שדרות, סגן ניצב דביר ארובס, חבר מועצת העיר, הרצל שאובי, שליח חב"ד בשדרות, הרב משה זאב פיזם, ראש ישיבת ההסדר "אפיקי דעת" בשדרות, הרב דוד פנדל, יעקב הלפרין ונתן גראוכר, בנו של שי גראוכר שנבצר ממנו להגיע.

גנץ בהדלקת חנוכיה על חורבות תחנת המשטרה בשדרות

No Description

השר בני גנץ, חבר קבינט המלחמה: "אנו שמחים מאד להיות פה. לצערנו הרב הצליחו להפתיע את מדינת ישראל, אך אי אפשר לנצח אותנו. האמא בממ"ד, השוטרים ברחובות שדרות, החיילים וכיתות הכוננות – מוכיחים עוצמות מדהימות ויחד איתם כל החזית האזרחית שהתגייסה. דווקא מתוך האירועים הקשים שהיו פה, אפשר לצמוח באחדות, בתוך מסגרת מוסכמת אחת שאי אפשר לקרוע. אני מביע הערכה גדולה לראש העיר שדרות אלון דוידי, על מנהיגותך ועמידתך".

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות: "מרגש לראות כאן את כולם שהגיעו לחזק ולחבק במעמד מיוחד זה. אין יותר מתקופה זו כדי להבין את כוחותיו העצומים של עם ישראל. אנו מוספים את האור ברעות, באחדות, בתקוה וגם בכאב שכל אחד נושא על החטופים, הנרצחים, על החיילים היקרים שנפגעים על קדושת השם. לכבות את החושך זה למחוק את החמאס והמחבלים שרוצים את נפשינו. אסור לעצור".

מפקד תחנת שדרות, סגן ניצב דביר ארובס: "אני נרגש לעמוד כאן, מקום גבורתם של שוטרי תחנת שדרות. החג והחנוכיה מסמלים את גבורתם של השוטרים שנלחמו בעיר שדרות, ממש כאן במקום בו אנו עומדים. במקום שבו אתם יושבים, הסתער מפקד המחוז עם כוחות ושוטרי התחנה וניהלו על גג התחנה קרב הירואי על מנת למנוע מהמחבלים להסתער אל תוכה. אני מבקש להביע הערכה רבה לכל הגורמים שמלווים אותנו לאורך הדרך. אנו עוברים מחושך לאור ונתחזק יחד".

נתן גראוכר: "האור כאן מאחורינו הוא האור שחייב להשאר בתוכנו יום יום, דקה דקה, כל רגע ורגע. השינוי בכולנו יתחיל מאדם בודד ורק כך נביא את האור והשינוי".

יעקב הלפרין: "כשהמחבלים הנאצים ירו עלינו ועליכם בשדרות ובמרחב, הם לא הבחינו בין אדם לאדם, אמונתו, צבעו ומחשבתו. כל אחד היה מטרה. באנו חושך לגרש ועל חנוכיה זו להזכיר לנו כל הזמן שאנחנו מאוחדים יחד מול שונאים שרוצים רק להרע לנו".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן