חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אשקלון אומרת תודה ליו"ר יד לבנים היוצא אביו של לוחם צה"ל נתנאל מושיאשוילי הי"ד

הבוקר נפגש ראש העיר  יחד עם יו"ר יד לבנים היוצא, יעקב מושיאשווילי ומחליפו בתפקיד, אלי לחזיאל. בפגישה נכחו גם מ״מ ראש העיר ומנהלת המחלקה לאירועים ופרויקטים הממונה על המשפחות השכולות, אוסנת שובל.

יעקב מושיאשווילי כיהן כיו"ר יד לבנים בארבע השנים האחרונות והוא בעצמו אב שכול אשר איבד את בנו, נתנאל ז"ל שנפל בקרב עם מחבלים לפני אחד עשר שנה. בשנים האחרונות סייע והיה שותף מלא בפעולות גדולות אשר נעשו במתחם 'יד לבנים' אשקלון, ביניהם פרויקט שדרוג רחבת 'יד לבנים'.

כאמור, בפגישה נכח גם מחליפו של מושיאשווילי, יו"ר יד לבנים הנכנס, אלי לחזיאל. גם לחזיאל הינו אב שכול אשר איבד את בנו ששירת בגבעתי בשנת 2001 ופעיל מאוד בעמותת 'יד לבנים' המקומית. בשנים האחרונות, היה לחזיאל אחראי על מתחם בית העלמין הצבאי והקפיד על טיפוחו בדקדקנות ואף פעל להתקנת מצלמות במתחם שימנעו ונדליזם וגניבות.

ראש העיר הודה לשניים על פעילותם הענפה ובירך אותם בהמשך דרך צלחה ועבודה משותפת למען המשפחות השכולות.  

יו"ר יד לבנים היוצא, יעקב מושיאשווילי: ״לאחר תפקוד של 4 שנים ומעלה כיו״ר יד לבנים בסניף אשקלון, ברצוני להודות לראש העיר ואנשי משרדו על השת״פ והעזרה הרבה למען המשפחות, ותודה מיוחדת לגב׳ אוסנת שובל ואנשי משרדה על העזרה ושת״פ בכל העשייה למשפחות אשר התבטא בטיולים, מסיבות, חוגים ועוד. ברצוני להודות לחברי הוועד על העבודה המשותפת והסיוע במימוש כל היעדים, ואחרונים למשפחות היקרות אשר נתנו בי ובחברי הוועד אמון והגיעו לפעילויות אשר תרמו לגיבוש ואחווה של רעות וחברות בקרב המשפחות. מאחל למר אלי לחזיאל המון הצלחה בתפקיד״.

יו"ר יד לבנים הנכנס, אלי לחזיאל: "הייתה פגישה מדהימה עם ראש העיר ואסנת שובל שמלווה את הורי השכול בצורה מדהימה מזה שנים. אני רוצה להודות לראש העיר על ימי הזיכרון והפעילות שלנו עבור משפחות השכול והפרחים להם הוא דואג בכל יום זיכרון. אני מצפה להמשך עבודה משותפת ופוריה עם הרשות עבור אותם משפחות שאיבדו את היקר להם מכל."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן