חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אשקלון: אלפים ליוו את סגן שי איילי הי"ד בדרכו האחרונה

אלפי תושבי אשקלון הגיעו הבוקר לבית העלמין הצבאי בעיר ללוות את סגן שי איילי הי"ד שנפל בקרב ברצועת עזה.

שי ז"ל, היה בן הזקונים במשפחתו, בוגר בית הספר אורט ע״ש הנרי רונסון באשקלון, הותיר אחריו הורים, ראובן ומזל, שתי אחיות, אושרת ושני ואח, זוהר.

תיכון רונסון שנפרד ממנו הבוקר: "סגן שי איילי ז"ל, בוגר בית הספר, מחזור 2020 מכיתה יב6 נהרג בקרבות הקשים בעזה. שי היה נער מלא שמחת חיים וחיוך תמידי נסוך על פניו, קיבל את פרס ראש עיריית אשקלון לנוער מתנדב ושאף להיות לוחם קרבי. צוער בגדוד גפן. לוחם ב669.החלל ה48 של אורט הנרי רונסון".

״אבלים וכואבים את נפילתו של בן העיר, סגן שי איילי, צוער בגדוד גפן, בית הספר לקצינים, ששירת כלוחם ביחידה הטקטית לחילוץ מיוחד (669) ונפל בקרב בצפון רצועת עזה. בן 21 בנופלו.

״תנחומים מעומק הלב להוריו ולמשפחתו היקרה. עיריית אשקלון תעמוד לרשותם בכל הנדרש בשעה קשה וכואבת זו. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו. יהי זכרך ברוך, גיבור."

גם מועדון הכדורסל א.ס. אשקלון נפרד הבוקר מהלוחם: "מרכינים ראש על נפילתו של סגן שי איילי ז"ל, שחקן מחלקת הנוער שלנו בעבר ותושב העיר אשקלון שנפל אתמול (חמישי) בקרבות ברצועת עזה. שי היה לוחם ביחידה הטקטית לחילוץ מיוחד 669 וצוער בבית הספר לקצינים. כשחקן שי היה ילד עם תשוקה גדולה למשחק הכדורסל ולכדור הכתום. משפחת א.ס. אשקלון כואבת את לכתו ומשתתפת בצער משפחתו של שי. יהי זכרו ברוך".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן