חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אשקלון תעבור מהפך": יוחאי יפרח מספר על כנס הספורט שיתקיים באשקלון

יוחאי יפרח ומשה אטיאס מכנסים מחר כנס שיעסוק בספורט באשקלון והקמת אגף משמעותי בעירייה: "לא ניתן עוד לבעלי אינטרסים לגעת בספורט האשקלוני"

שחיה, גלישה, ג'ודו, כדורגל, כדורסל וכל מי שמתעניין בכל תחומי הספורט, מוזמנים לכנס מיוחד אותו עורכים הערב חברי המועצה משה אטיאס ויוחאי יפרח המתמודדים למועצת העיר גם בקדנציה הבאה. על הפרק: שיחה פתוחה עם ראש מטה הספורט במפלגה, דני רחמים, על מצב הספורט בעיר.

הכנס ייערך כאמור הערב 1.8.23, בשעה 20:00 באולם תפארת יוחאי ברחוב קריתי 6 בשכונת אפרידר. אטיאס ויפרח עורכים את הכנס להורים ומשפחות המתעניינות בתחומי הספורט השונים ובמרוצת השנים לא קיבלו מענה מספק והולם.

חבר המועצה יוחאי יפרח אמר היום לחדשות הזירה באשקלון: "אני מזמין את כל תושבי אשקלון האוהבים ונושמים ספורט להגיע לכנס, לשאול שאלות, להעלות בעיות ולדון במצב הספורט בעיר. אני מתחייב שלא ניתן עוד לבעלי אינטרסים לגעת בספורט האשקלוני ולא איכפת לי מה תפקידם. אני בטוח שראש העיר יגבה אותנו ולא ייתן עוד יד להתערבות בוטה והצבת אינטרסים אישיים לפני צרכי הילדים בעיר. הפרק הזה באשקלון הסתיים".

עוד אמר: "אני לא רואה סיבה שכלל ילדי אשקלון ישתתפו מידי יום בשעות אחה"צ בחוגי ספורט. ילדים אוהבים ספורט, ילדים רוצים לקחת חלק בחוגים ולא תמיד יכולים. כאן נכנסת לתמונה העירייה. הגיע הזמן להקים אגף ספורט שיידע לגייס תקציבים כמו באשדוד, שדרות, נתיבות וערים סמוכות נוספות. אין מקום למחלקה קטנה בעירייה אלא לאגף של ממש בראשו יוצב אדם שמבין, חי ונושם ספורט".

פתיחת המטה. צילום: עדי תשובה

יפרח סיפר כי לאחרונה נחשף לעוד ועוד סיפורים מצד הורים על הזנחה מתמשכת במתקני ספורט או היעדר מתקנים ברחבי העיר: "למה מי שרוצה להמקצע ולהוביל בשחייה לדוגמא, צריך להתקלח במים קרים או במקלחות עם ג'וקים? עיר כל כך גדולה כמו אשקלון לא יכולה להרשות לעצמה ביזיון כזה".

לסיכום אמר: "כל ילדי העיר שירצו להשתתף בחוגי ספורט השונים יקבלו את זה ללא קשר ליכולות הכלכליות של ההורים. במקום לצפות בטיקטוק ולגלוש ברשתות החברתיות, ילדי אשקלון שחלקם אף סובלים מהשמנה, יוכלו להשתתף בחוגי ספורט כרצונם, כל אחד בתחום אליו הוא מתחבר. אשקלון תעבור מהפך בתחום הספורט ואני מתחייב לכך".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

יוחאי יפרח ומשה אטיאס מכנסים מחר כנס שיעסוק בספורט באשקלון והקמת אגף משמעותי בעירייה: "לא ניתן עוד לבעלי אינטרסים לגעת בספורט האשקלוני"
דילוג לתוכן