חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אתגר מורכב": מסעדת הדיקסי מגיבה לראשונה על עזיבת פסטיבל האוכל באשקלון

משתתפי פסטיבל האוכל גילו כי השף חיים כהן לא ישתתף הערב בפסטיבל. הרבנות טענה כי החזיק בבשר לא כשר, כעת מגיבה התגובה הראשונה

השף חיים כהן הודיע הערב כי הוא עוזב את פסטיבל האוכל באשקלון על רקע חילוקי דעות עם הרבנות הראשית שטענה כי הבשר לא היה כשר. כעת, מגיעה תגובת מסעדת דיקסי של השף שהשתתפה בפסטיבל.

"מאד רצינו לשמח גם את תושבי אשקלון. פעלנו בהתאם להנחיות הפקת האירוע ובהתאם להן רכשנו חומרי גלם הנושאים תעודת כשרות של רבנות ישראל. מצורפת תעודת הכשרות של הבשר. עצם הבחירה להציג במתחם מסעדות שאינן כשרות ולהנגיש אותן לקהל הרחב לרבות לקהל שומר הכשרות הינו אתגר כשרותי מורכב".

עוד נמסר: "מכיון שדיקסי רואה את עצמה כגוף המכבד את כל הקהלים בישראל, הקפדנו הקפדה יתרה על חומרי הגלם, על ציוד הבישול שהושכר במיוחד לארוע ממקום בעל תעודת כשרות ועל הכלים. צר לנו שהמטרה לא הסתיעה, נתראה בפעמים הבאות".

כזכור, הבוקר התעקשה עיריית אשקלון כי לאירוע הייתה תעודת כשרות וטענה כי הודעת הרבנות אתמול הייתה שיקרית. ברבנות זעמו על ההתנהלות והודיעו כי לא יעניקו כשרות ואז החליטה העירייה לשנות את נוסח ההודעה ולהודות בטעות.

הערב כאמור פסטיבל האוכל קיבל תעודת כשרות מטעם הרבנות הראשית – סוגיה שחשובה עד מאוד לציבור גדול מאוד, חילונים ודתיים כאחד.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

משתתפי פסטיבל האוכל גילו כי השף חיים כהן לא ישתתף הערב בפסטיבל. הרבנות טענה כי החזיק בבשר לא כשר, כעת מגיבה התגובה הראשונה
דילוג לתוכן