חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בזכות עורך הדין – השקר התגלה והאישה קיבלה צו הגנה

 

 

אישה מהאזור   ביקשה צו הגנה לאחר שטענה כי בעלה קילל אותה איים עליה ואף אמר כי הוא מחכה שתמות, הוא מצדו טען כי אינו זוכר שאמר זאת. לאחר שעורך הדין שרון קולסקי הוכיח כי הדברים נאמרו, היא קיבלה צו הגנה והוא חויב בהוצאות משפט.

 

בני זוג מאזור אשקלון  נקלעו למשבר ביחסים, אלא שאותו משבר התפתח לאלימות מילולית קשה ולאיומים קשים מצד הגבר כלפי אשתו. האישה הגיעה לעורך הדין שרון קולסקי- מומחה לדיני משפחה מאשדוד- בבקשה כי יסייע לה, ובעזרת עבודה משפטית יסודית, דאג עורך הדין כי אכן תקבל צו הגנה ובטחונה ישמר.

לטענתה לאחר שהתלוננה עליו במשטרה והוא הורחק ל-15 יום מביתם המשותף. האיש אמנם לא השתמש כלפיה באלימות פיזית, אך איים עליה, טען כי הוא רוצה במותה, ירק כלפיה וכל זאת לעיני ילדיהם המשותפים. לאחר אותו מקרה פנתה כאמור לעורך הדין שרון קולסקי שמיהר לבקש צו הגנה דחוף.

בתחילה, האיש לא הגיע לדיון וניתן צו הגנה בהיעדרו. לאחר מכן, האיש, באמצעות עו"ד מטעמו טען שלא היו דברים מעולם… בבית המשפט נחקר האיש על ידי עו"ד שרון קולסקי והכחיש טענות רבות, שהושמעו על ידי האישה שטענה כי היא מפחדת ממנו, היות שהוא צורח עליה מקלל אותה ומאדים מכעס. כך למשל הכחיש שקילל אותה לאחר שהציע לו ללכת לטיפול זוגי משותף, ואף קילל את אימה ועוד. באותו שלב על דוכן העדים שאל אותו עורך הדין שרון קולסקי האם הוא חוזר בו מחלק מההכחשות, כיוון שחלק מהחומר מוקלט. גם באותו שלב לא חזר בו האיש מטענתו.

עו"ד שרון קולסקי, השמיע בפני בית המשפט את ההקלטה, בה נשמע האיש בבירור אומר לה כי הוא רוצה שתמות. לטענתו של עורך הדין, עצם האמירה הקשה הזו, מספקת בהחלט בכדי לתת צו הגנה ולשמור על חייה של האישה. לאחר ששוכנע בית המשפט לענייני משפחה כי הדברים אכן נאמרו. בהחלטה שניתנה קבע כי עצם העובדה שהאיש "לא זכר" את אותה אמירה, די בה בכדי למוטט את גרסתו. משכך טענתו של עו"ד שרון קולסקי התקבלה במלואה, צו הגנה ניתן לאישה, והאיש אף חויב בהוצאות משפט בסך של 5,000 שקלים.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן