חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בנט יורד מהפסים

הר הבית נכבש על ידי פעילי חמאס, משטרת ישראל כבולה ותחת מתקפה, צה"ל מסורס על ידי ממשלת ישראל וכבר שבוע שתושבי אשקלון ועוטף עזה בחרדות מהאיומים וטפטופי הרקטות מרצועת עזה. 

כל העובדות הללו לא מדירות שינה מעיניו של ראש ממשלת ישראל שנבחר בעיקר על דעת עצמו, נפתלי בנט. 

מה שכן מדיר שינה מעיניו היא האמת שנחשפת על המעון הרשמי ברעננה ופירוט הוצאות המזון האדירות של בני ביתו שפורסם אתמול. 

במקום לנהל קרב על מדינת ישראל, על שמה הטוב, על אדמתה ולמען אזרחיה, נפתלי בנט עסוק ברשתות החברתיות.

נפתלי בנט לקח פסק זמן בתקופה הכי רגישה למדינת ישראל כדי לכתוב פוסטים בפייסבוק ולהבהיר שהוא לא נתניהו וגילת לא שרה. לשון הרע לא מדבר אליו? צדיק. 

העיתונאית המצויינת והראויה להערכה, בפרט בתקופה בה לא פופולרי להיות נגד רוה"מ(כי זה לא ביבי), איילה חסון, עוקבת כבר תקופה אחר הוצאותיו הבלתי נתפסות של ראש הממשלה הכפוי בנט. בניגוד לתקשורת האוהדת שסייעה לבנט לבצע מחטף בשלטון, צעד שערורייתי שעבר בשתיקה, היא מציפה את הנתונים ואני רק יכולה לדמיין מה היה קורה אם במקום בנט, נתניהו היה זה שעושה דין לעצמו ומשתמש בקופה הציבורית כשלו.

בנט איבד את זה. ההתנהלות של רוה"מ הכפוי ברשתות  החברתיות היא לא פחות מהזויה.

רוה"מ לא מסביר מדוע מדינת ישראל מממנת את את הגלידות המשפחתיות ולא מסביר מדוע, אם השיפוץ בבלפור היה כל כך דחוף, הוא טרם החל. 

בנט לא מסביר לאף אחד. בנט עושה כרצונו. הוא לא קשוב לזעקת העם, לא מזיז לו ממש שהשכנים ברעננה סובלים, לא איכפת לו מתושבי הדרום ולא, לא איכפת לו שבכל סקר אפשרי, העם פשוט לא רוצה אותו. את בנט מעניין אך ורק בנט. 

ימיה של הממשלה הנוכחית קצובים. בנט ולפיד טוענים מעל כל במה אפשרית שהממשלה תמלא את ימיה, אז זהו שלא. 

מספיק לקרוא את התגובות המלוות כל פוסט של רוה"מ הכפוי כדי להבין זאת. הייתי מאשימה את ציבור בוחריו של בנט, אך לצערי, אין לו ציבור ובקושי בוחרים. 

לסיום, אשמח אם מי מהגולשים יודע לאן נעלם רודף הצדק, שר החוץ יאיר לפיד שעקב אחרי כל צעד של נתניהו, אם מישהו שמע את דעתו של שר המשפטים גדעון סער שהפך אילם מהיום שנכנס לממשלת בנט, אם מישהו יודע איפה הלוחם האימתני בארגוני הטרור לשעבר, שר האוצר אביגדור ליברמן. אם תמצאו אותם, תמסרו להם שהעם שבע, ולא מהזמנות המזון של נפתלי בנט. שבוע טוב. 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן