חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברמת השרון בונים עם צדוק שמואלי ויש לזה יותר מסיבה אחת

קרדיט לתמונה Freepik

בניה היא הליך מורכב הדורש קבלת החלטות רבות שכל אחת משפיעה על העלות הכוללת של הפרויקט. כל בעל בית שיוצא לפרויקט רוצה לדעת שהוא יקבל את התמורה הגבוהה ביותר עבור כספו ושהבית יהיה מוכן בזמן שנקבע. כל אחד מעלה חששות בדרך, שואל שאלות וברמת השרון התושבים יודעים שיש להם כתובת אחת שאפשר לסמוך עליה – צדוק שמואלי.

צדוק שמואלי יזם ותיק בתחום הבניה אשר שם דגש עם קבלת התמורה הגבוהה ביותר. שמואלי מביא איתו ניסיון רב לשטח, ראיה לטווח הארוך והכרות מעמיקה עם המגמות הכלל עולמיות והאקלימיות. כדי להבין יותר לעומק את חשיבות תכנון הבית וההשפעה של היזם על חוויית המגורים, נפגשנו עם שמואלי.

הכרות עם פתרונות מתקדמים יוצרת חוויית חיים

״היום אנחנו צריכים להכיר את המגמות העולמיות ולבחור בפתרונות שיהפכו את החיים בבית לנוחים וטובים יותר״ אומר שמואלי. בכך הוא מתכוון לא רק לבית חכם אותו בו אפשר להפעיל את המכשירים השונים מהמכשיר הנייד. שמואלי מציג גישה יעילה לבנייה כשהתוצאה היא שטח שמנוצל בצורה הטובה ביותר ובית שמשרת את החיים בו.

דוגמה לכך היא המגרש. כולם יודעים שמגרשים ברמת השרון יקרים וכולם רוצים לנצל אותם בצורה המיטבית כך שהבית יהיה גדול, יענה לכל הצרכים ועדיין, אפשר יהיה ליהנות ממרחב חיצוני. ״פריסה נכונה של הבית על המגרש פותרת בעיות רבות. היא מאפשרת לנצל היטב את המגרש היקר ובנוסף לנצל את הטבע בצורה המיטבית״. בכך בעלי המגרש יכולים ליהנות מכל העולמות.

גם נושא האקלים מקבל טיפול ראוי כאשר אי אפשר להתעלם מהתחממות כדור הארץ. עכשיו השאלה היא כיצד הבית מושפע מכך וחשוב לא פחות, מה אנחנו יכולים לעשות. ״הדרך הטובה ביותר להתמודד עם התופעות האקלימיות היא לחשוב על כיווני האוויר, על האוורור, ניקוז הגשמים וכל פרט שיכול להשפיע על החיים בבית ועלול לפגוע במבנה״ אומר צדוק שמואלי. חשיבה מתקדמת היא תוצר של ניסיון רב, התעמקות בתחום הבניה, הבנה מה קורה בעולם כולו ולמידה מתמדת.

דבר אחד לא בא על חשבון דבר אחר

צדוק שמואלי, דור שני של יזמי בניה, בן 63 אשר מתעסק בתחום למעלה מ-40 שנה. ההתמקדות של שמואלי היא באזור רמת השרון כשהוא מציע ללקוחותיו ליהנות מבניה ברמה הגבוהה ביותר, ניצול נכון של המשאבים הקיימים וחשיבה שיוצרת איכות חיים. העיצובים של שמואלי מתוחכמים, הפתרונות חכמים והחומרים נבחרים בקפידה. התוצאה היא בתים שאי אפשר להתעלם מהם, יוקרה יוצאת דופן וחיים נוחים בבית.

״כאשר הבית מתוכנן נכון ומשתמשים בחומרים המתאימים, האיכות גבוהה והיא לא באה על חשבון העלות. אפשר ליהנות מכל העולמות, להשתמש בתקציב בחוכמה רבה, לנצל נכון את שטח הנדל״ן ובתכנון נכון דבר אחד לא צריך לבוא על חשבון השני״. שמואלי מביא לכל פרויקט את הטוב ביותר ובתוך כך את הניסיון שלו ואת אנשי המקצוע המובילים בתחום. התוצאה היא בתים שאפשר ליהנות מהם לאורך שנים רבות, במינימום דאגות וביעילות גבוהה.

״כולם רוצים לחיות בבית כייפי. בית שמשרת אותם, שאפשר לחיות בו, לנוח בו, לארח בו ושישמש כמקום הבטוח ביותר שלהם״ אומר שמואלי ובכך מסכם את גישתו בעולם היזמות והבניה. בשיחה עם שמואלי הבנו את החשיבות של תכנון נכון, ניצול מתאים של המגרש וחשיבות ההתחשבות בתופעות האקלימיות שאנחנו חווים. כולם רוצים להיכנס לפרויקט בניה בביטחון מלא, לדעת שעומד לצידם היזם הטוב ביותר ולסיים את הפרויקט כשהם מרוצים מהתוצאה. שמואלי מביא את כל אלה והרבה יותר מכך.

לפרטים נוספים על צדוק שמואלי ויצירת קשר-

http://www.tzadokshmueli.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן