חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"דורשים מיגון": הורי אשקלון הפגינו מול בניין העירייה

בשבוע שעבר הורה פיקוד העורף להחזיר את אשקלון לשגרה מלאה אך כבר ביום חמישי התברר כי אין שגרה אמיתית בעיר ותלמידי אשקלון שהגיעו ברובם למוסדות החינוך קיבלו הנחיות מטרידות כמו לשכב על הריצפה בעת אזעקה או להיצמד לקיר פנימי. הסיבה – חלק ניכר ממוסדות החינוך בעיר אינם ממוגנים.

אתמול, בתום הערכת מצב הוחלט להחזיר את מתווה הקפסולות ותלמידי אשקלון שחווים קשיים הן נפשיים ואין בלימודים – שוב נותרו ללא מענה ראוי בעוד כל ישובי הסביבה נקלטו במוסדות חינוך אחרים או לומדים כרגיל.

צילום: אשר דיין

הורי אשקלון מתכוונים להפגין אחר הצהריים מול בניין העירייה בדרישה למגן באופן מיידי את בתי הספר לכל הפחות על ידי הצבת מיגוניות שיספיקו לכלל התלמידים. חלק גדול באשקלון אינו ממוגן, גם בכבישים המרכזיים לא פזורות מיגוניות והפתרון היחיד בזמן אזעקה הוא לשכב על הכביש.

למרות שהמלחמה נמשכת כבר 77 ימים, בעיריית אשקלון לא טרחו להשיג מיגוניות לצירים מרכזיים ולמוסדות חינוך וכאלה שכן הגיעו לעיר הוצבו במקומות תמוהים כמו סמוך לבתים פרטיים ובתי קפה.

"העירייה נכשלה בענק בדאגה לתושבים. נותרנו הרחק מיתר ישובי הסביבה בעוד כולם קיבלו פינוי, מענקים, תוי מזון והטבות נוספות ויתרה מכך, ילדנו אינם חיים חיי שיגרה ונופלים בין הכסאות. נגיע היום להפגין ולדרוש תשובות מראש העיר שעד כה לא נפגש עם ההורים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן