חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"האיום לא הוסר": תושבי אשקלון זועמים על הסרת המחסומים

באיחור של שבועיים מתחילת המלחמה, נכנעה העירייה ללחץ התושבים והציבה מחסומים בכניסה לעיר אלא שהשבוע הוחלט להסיר את המחסומים לאור החלטת פיקוד העורף להפוך את אשקלון לעיר ירוקה.

גם הערב בוצעו שיגורים לעבר העיר כשתושבים מדווחים על הדי פיצוצים שנשמעו גם בשכונות הצפוניות. התושבים שטוענים כי העיר הוזנחה בכל התחומים, זעמו על ההחלטה להסיר את המחסומים וטענו שחלק מבתי הספר נמצאים בכניסות השונות לעיר, מה שמעמיד את התלמידים והתושבים בסכנה.

צילום: אלדד עובדיה

"למה בצבא מתנהגים כאילו המלחמה באשקלון הסתיימה? האיום לא הוסר ואפילו בשדרות שאין בה כמעט תושבים יש מחסומים בכניסות לעיר. דין אשקלון הוא לא כדין שדרות,לא כדין העוטף וגם לא כדין תל אביב כפי שלמדנו בעבר".

"הוציאו את המיגוניות מהכניסה לעיר, מי שנתפס בעת אזעקה גם אין לו היכן להתמגן. העיר מתנהלת הפוך. כל מה שצריך לקרות לא קורה. צריכים להקים ועדת חקירה ייחודית על ההזנחה הפושעת של אשקלון. לא מיגון, לא לימודים, לא פיצויים ולא פטור מארנונה לכלל התושבים. העיר הזו שקופה ואין אחד שיכול לשנות את המציאות מול הממשלה", טענו תושבי העיר.

בנוסף, הורי בית הספר הרצוג פנו בימים האחרונים מספר פעמים להנהגת העיר וטענו כי בבית הספר לא נשמעת אזעקה והמורים התבקשו להסתמך על אפליקציות שונות:"פנינו לראש העיר ועוזריו והבטיחו שיבדקו. אף אחד לא חזר אלינו עם תשובה עד לרגע זה".

תגובת דוברות העירייה תובא אם תתקבל.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן