חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכל כבר מוכן: פסטיבל בריזה לילדים יתקיים הערב

אינדה גיים, הדוד חיים וגבי גבות: פסטיבל בריזה לילדים יתקיים הערב באמפי והכניסה חופשית

הפסטיבל האהוב והמוכר חוזר זו השנה השנייה ברציפות לאחר ההצלחה המסחררת של שנה שעברה. גם השנה יעלו על הבמה מיטב הכוכבים בישראל להופעות אדירות ומרגשות לעיני עשרות אלפי צופים באמפי-פארק המחודש בגן הלאומי אשקלון.

אירועי הבריזה יפתחו הערב עם 'בריזה לילדים': בדיוק כמו של הגדולים, אבל לקטנים – הפסטיבל האהוב יתקיים השנה לראשונה גם במתכונת מיוחדת לילדים ויכלול הופעות של כוכבי הילדים האהובים הדוד חיים ושלישיית הנובים של עידן תלם, אינדה גיים, ליאור נונסטופ וגבי גבות באמפי-פארק בגן הלאומי אשקלון.

אהבה באמפי. צילום: אדי ישראל

בריזה לילדים – שני, 21.8.23 | 17:30 | אמפי-פארק בגן הלאומי אשקלון I הכניסה חופשית. חשוב לציין כי במופעי הבריזה לילדים לא יתקיימו שאטלים ותתאפשר חניה בתוך הגן הלאומי.

במהלך ימי הפסטיבל, בין השעות 16:00-24:00 יהיו חסומים לתנועה/חניה הצירים הבאים: בן גוריון כיכר בית החולים , הטייסים – משה דורות. ציר בן גוריון ממזרח למערב ישאר פתוח – בכיכר הפיאצה התנועה תופנה לרח׳ הטייסים, כיכר החוף הנפרד לכיוון מזרח. ציר שי עגנון. תותר כניסה לדיירי הרחובות ולבעלי העסקים ברחובות לעיל. רכב חונה ייגרר.

שימו לב: לא תותר כניסה עם נשק, אלכוהול, בע"ח וחפצים חדים. חל איסור על הכנסת בקבוקי זכוכית לאירוע. אין כניסה לאופניים/רכבים חשמליים דו גלגלים. הכניסה מותנת בבידוק ביטחוני. האירוע נגיש לאנשים עם מוגבלויות.

התאמות הנגישות כוללות: חניה נגישה, שירותים נגישים, מדרכים לכיסאות גלגלים במתחמי הפעילות , מערכות שמע (יחולקו בכניסה לאירוע), תרגום לשפת הסימנים, עמדות נגישות בסמוך למזנוני המזון.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אינדה גיים, הדוד חיים וגבי גבות: פסטיבל בריזה לילדים יתקיים הערב באמפי והכניסה חופשית
דילוג לתוכן