חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העובדים לא טועים: 12 חברות הייטק הישראליות שהכי כדאי לעבוד בהן

קרדיט תמונה FREEPIK

ענף ההייטק בישראל הוא אחד הענפים המפותחים ביותר הקיימים נכון להיום. לישראלים רבים יש שפע של רעיונות איך אפשר להפוך את העולם למקום טוב יותר, ובמיוחד את ישראל. וכשהראש הישראלי עובד, הוא פועל בכל הכוח ומפתח מגוון רחב של טכנולוגיות שהופכות לשימושיות לא רק בארץ, אלא גם בעולם. לפיכך, ישראלים רבים מעדיפים לעבוד קרוב לבית, בחברות ההייטק הכי ישראליות שיש.

קבלו את חברות ההייטק הישראליות שכולם רוצים לעבוד בהם

חברות ההייטק הישראליות פותחות את שעריהן בפני עובדים מחוננים המעוניינים להשתלב בתחום. הקמת חברה בישראל אינה עניין של מה בכך, והיא דורשת תכנון מדוקדק ומשאבים. ויש 12 חברות הייטק ישראליות שכבר עשו זאת, וכל מי שעובד בהן מוכן להעיד על כך שמדובר בחברות שעושות את כל ההבדל:

  1. ארגוס – חברת הייטק המובילה בתחומה בנושא אבטחת הסייבר עבור רכבים. מטרתה של החברה היא להגן על הרכבים המקושרים לאינטרנט ולאפשר להם נסיעה בטוחה. ב-2017 החברה נמכרה לקונטיננטל הגרמנית.
  2. צ'ק פוינט – חברה מובילה בתחום של אבטחת מידע לחברות וארגונים. החברה מקבלת לשורותיה לא רק עובדים מנוסים, אלא גם סטודנטים שרוצים לצמוח עם החברה ולהתקדם ולהתפתח בתחום.
  3.  קונטקסטרים – חברה המספקת פתרונות ייחודיים בתחומי התוכנה והתקשורת. החברה מטמיעה פתרונות לא רק בישראל, אלא גם בארצות הברית. עובדי החברה נהנים מהטבות והם מגיעים כדי לצמוח ולהתפתח.
  4. מלאנוקס – חברה ישראלית המציעה פתרונות בתחום התקשורת. החברה מתמחה בייצור רכיבי תקשורת עבור שרתים ואמצעי אחסון.
  5. ולנס (Valens) – חברה ישראלית אשר מתמחה בייצור צ'יפים עבור תכני מולטימדיה שונים כמו אינטרנט, אודיו, חשמל ועוד.
  6. איטורו – חברה המספקת פלטפורמת מסחר לשוק ההון. החברה עצמה ממוקמת במרכז הארץ, אך סניפיה פזורים ברחבי העולם.
  7. קנשו – חברה המספקת מענה לניתוח נתונים, אופטימיזציה ואוטומציה, והיא מספקת פתרונות גם לרשתות מובילות כמו פייסבוק, אינסטגרם או אמאזון.
  8. וויקס – חברת וויקס הישראלית מספקת פתרונות בעולם האינטרנט. למעשה, בעלי עסקים רבים שמעוניינים לפתח את העסק שלהם ולפרסם אותו פונים לוויקס כדי להקים אתר.
  9. ווייז – מי לא מכיר את אפליקציית ווייז? זוהי החברה הטובה ביותר של כל נהג שמעוניין להגיע ליעד מסוים אך פשוט לא מכיר את הדרך. החברה צברה הצלחה כה רבה עד שהיא נרכשה על ידי גוגל בשנת 2013.
  10. מיטיגה – חברה הפועלת בתחום הסייבר. מדובר באחת החברות המובילות יותר בתחום, אשר מספקת סביבת עבודה מלהיבה, אנרגטית ודינמית עבור העובדים שלה.
  11. טבולה – אחת החברות המובילות יותר ליצירת תוכן אינטרנטי. כל מקדם אתרים מכיר את הפלטפורמה הזו שמאפשרת לעסקים להתקדם ולצבור נוכחות באמצעות תכנים.
  12. רפא"ל – כשמדובר בתעשייה הצבאית, אין כמו רפא"ל. החברה נחשבת לאחת החברות החזקות והמובילות יותר בתחום התעשייה הצבאית, ורבים מעוניינים להתקבל אליה בזכות התנאים שהיא מציעה.

מדוע כדאי להקים חברה בישראל?

ראינו כמה מבין חברות ההייטק הבולטות יותר בישראל. אם גם אתם חושבים להקים עסק, חשוב לבחון מדוע כדאי להקים חברה דווקא בישראל. ראשית, ישראל היא מדינת סטארט אפ וככזו היא ידוע גם לשאר העולם. חברות באירופה ובארצות הברית מחפשות חברות הייטק ישראליות מבטיחות כדי להשקיע בהן. כך שאם יש לכם רעיון שיכול לעזור לאחרים, ואם תפתחו אותו נכון ותישמעו מבטיחים, אולי חברה מחו"ל תרכוש אותו. מעבר לכך, תחום ההייטק בישראל הוא תחום חזק בייחוד לאור העובדה שישראל היא מדינה קטנה בעלת שטח קטן, והיא מתאימה פחות לגידולים חקלאיים. ומה שאי אפשר לעשות באמצעות הידיים, אפשר בהחלט לעשות בעזרת הראש. בישראל מפתחים רעיונות שונים בתחום הטכנולוגייה וההיטק כדי לעזור לעולם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן