חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפגנת המיליון: כל הפרטים על מפגן התמיכה ברפורמה

תומכי הרפורמה המשפטית, בינהם צעירי הליכוד באשקלון, מתכוונים לעלות לירושלים ולערוך את הפגנת המיליון למחרת יום העצמאות. המארגנים: "לא ניתן שיגנבו לנו את הבחירות, נזעזע את המדינה - הרפורמה תעבור" | מילן מועלם

הימין עולה להתקפה – תומכי הרפורמה מתכננים מפגן הענק בעד הרפורמה "הפגנת המיליון" למחרת יום העצמאות בירושלים. בין המארגנים – אביחי בוארון, שנכנס השבוע לכהן כח"כ מטעם תנועת הליכוד, וברלה קרומבי העומד בראש "יוזמת תקומה 2023", יחד עם שורה ארוכה של ארגוני ימין ופעילי חברה אזרחית, החלו בהכנות לקראת המפגן הענק שצפוי להתקיים מול כנסת ישראל, ערב פתיחת כנס הקיץ של הכנסת, תחת הדרישה מהממשלה והקואליציה להעביר את הרפורמה המשפטית במושב הקרוב.

ח"כ אביחי בוארון הסביר "מחנה שלם לא יכול לחיות עם הידיעה שהוא שווה פחות. אם לא תהיה רפורמה – זה אומר שהפתק שלנו בקלפי לא שווה. אנחנו רוב בקלפי אבל אנחנו לא באמת יכולים לנהל את המדינה. המציאות הזו חייבת להשתנות. גם למחנה הלאומי מותר שתהיה לו מניה בניהול ענייני המדינה. נמאס לנו להיות סוג ב. נמאס לנו שכל החלטה שהממשלה מקבלת והיא לטובת החיילים או המתנחלים או תושבי דרום תל אביב – בגץ הוא זה שיחליט אם ההחלטה סבירה או לא ובדרכ יפסול אותה או את החוק שמטיב עם האוכלוסיות הללו. 

צעירי הליכוד באשקלון: הרפורמה המשפטית תעבור

שמואל נמסדזה, אלירן בן שלל ושבתאי שאל, המובילים את צעירי הליכוד באשקלון, הודיעו כי יקחו חלק בהפגנת המיליון ואיתם רבים מתושבי העיר התומכים ברפורמה המשפטית. 

צעירי הליכוד

השלושה הנמצאים בקשר מתמיד ואף עובדים עם חברי הכנסת מהליכוד סיפרו השבוע כי הממשלה מתפקדת לשביעות רצונם עד כה: "ההתנהלות היא בכיוון טוב עם כל המורכבויות, הרצון של השינוי מורגש היטב וטוב שכך. בסוף צריכים להבין שהממשלה הזאת הוקמה מרצון ודרישה של העם לשינוי ואנחנו מקווים שכך יהיה". 

מצביעי הליכוד הם באמת אזרחים סוג ב? 

היום בהחלט לא,הדור הצעיר מודע יותר,מבין יותר,ומה שהכי חשוב בעל מוטיבציה גבוהה להלחם על זכויותיו ולצערי יש על מה להלחם,המציאות מוכיחה את ההבדלים העצומים שיש בין ישראל הראשונה והשנייה

מה התובנות שלכם מהאירועים האחרונים וההמרדה נגד הימין? 

אנחנו בזים לכל הארגונים שלוקחים צד פוליטי ומפעילים לחצים על צד אחד ומנצלים את אחיזתם במוקדי כח שיש להם בגופי הבטחון,במשק ובחברות,מכאן אנו לומדים עוד על הצורך בשינוי שצריך לעשות במדינה ובעיקר להביא לאיזונים בציבור שלצערנו אין היום". 

הרפורמה המשפטית תעבור? 

"הציפייה והדרישה של כולנו שכן, צריכה לעבור אבל חשוב מאוד לעשות ולפעול באחדות, בחכמה, ובמשמעת קואליציונית ולא לוותר ולהכנע למיעוט שבמיעוט שמתנגד מאינטרסים אישיים והזויים". 

מה אתם שומעים ממצביעי הימין? 

"אנחנו נמצאים הרבה בשטח ובצורה חד משמעית יש דרישה לחולל שינוי ולעמוד במילה שנתנו לבוחר כי חשוב להזכיר הימין חזר לשלטון רק בגלל הרצון העז לחולל שינוי, אם זה ברפורמה משפטית ובכלל בשאר נושאים שבכלל לא מדברים עליהם כמו בטחון,כלכלה,יוקר המחייה,ועוד". 

מה דעתכם על התארגנות הימין ומפגני התמיכה? 

"לשמחתנו היינו נוכחים בהפגנות האחרונות גם בירושלים וגם אתמול ואפשר להרגיש את הרצון האמיתי ואת הזעקה שיוצאת מהלב על הרצון לשינוי,הרי אחים אנחנו ובשתי המחנות יש אנשים נורמלים וטובים גם אם יש חילוקי דעות אבל איך אומרים בשמאל "דמוקרטיה" אז לפי הדמוקרטיה הימין בשלטון והוא צריך למשול ולהוביל לשינוי ובמקביל לשמור על האחדות בעם". 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תומכי הרפורמה המשפטית, בינהם צעירי הליכוד באשקלון, מתכוונים לעלות לירושלים ולערוך את הפגנת המיליון למחרת יום העצמאות. המארגנים: "לא ניתן שיגנבו לנו את הבחירות, נזעזע את המדינה - הרפורמה תעבור" | מילן מועלם
דילוג לתוכן