חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הפסיד להם במשחק": בני 14 מאשקלון נאשמים בתקיפת בן 13

תקפו אותו באלימות קשה ואיימו בסכין: כתב אישום חמור נגד קטינים מאשקלון

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה בימים האחרונים לבית המשפט השלום לנוער באשקלון כתב אישום נגד שני קטינים (14) מאשקלון שתקפו וסחטו באיומים אלפי שקלים מקטין אחר (13) שלטענתם היה חייב להם כסף.

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד אלכס דרנבוים, במהלך יוני השנה במהלך משחק בין הנאשם הראשון למתלונן הקטין הפסיד הקטין כ 3,000 ₪. הנאשם דרש מהקטין שישלם לו את הכסף אך לקטין לא היה כסף.

לאור האמור דרש ממנו הנאשם לגנוב כרטיס אשראי מביתו, ולהשתמש בו להוצאת כסף. הקטין שחשש מהנאשם לקח כרטיס אשראי מקרוב משפחתו ומסר לנאשמים, אך הם לא הצליחו למשוך כסף. אז הנאשמים דרשו מהקטין, בתמורה לכסף שיגנוב עבורם טרקטורון, אך ברגע הקטין חשש לעשות כן ושיקר לנאשמים, בכך שאמר שמישהו היה במקום בו היה הטרקטורון.

הנאשמים כעסו עליו, ותקפו אותו באגרופים עד שנפל על הקרקע, ואז בעטו בו בראש ובגב. הנאשם הראשון אמר לנאשם השני לעזוב את הקטין, אך דרש מהקטין שיביא לו סכום של 5,000 ₪ עד לבוקר, זאת בנוסף לחוב הקיים. הקטין, שחשש מפני הנאשמים משך באמצעות כרטיס האשראי של קרוב משפחתו 4,000 ₪.

למחרת, בהתאם לדרישת הנאשם הראשון פגש הקטין את הנאשמים שבידו כרטיס האשראי. אז הנאשמים רכשו הנאשמים בחנויות השונות תוך שהם משתמשים בכסף המזומן ובכרטיס האשראי. בנוסף, דרשו הנאשמים מהקטין לרכוש עבורם קורקינט חשמלי בסכום של 5,000 ₪. מספר ימים אחרי האירוע פנה הנאשם הראשון לקטין וביקש ממנו לרכוש את הטרקטורון שלו תמורת 2,000 ₪, אך אביו של הקטין סירב. הנאשם הראשון שכעס על הקטין דרש ממנו להביא 2,000 ₪ עוד באותו היום. הקטין הביא סכום של 500 ₪, שקיבל מאביו, אך זה לא הספיק לנאשם אחד ששב ודרש את הסכום המלא.

הקטין שחשש מהנאשם פנה לאביו ובאותו הערב פגשו הקטין עם אביו את הנאשם ודרש ממנו את ה 500 ₪ בחזרה. לאחר מכן, הודיע הנאשם הראשון לקטין כי לאור העובדה שעירב את אביו הוא חייב לו עוד 1,000 ₪. סכום זה שילם הקטין באמצעות יישומון בעבור נסיעות של הנאשמים במוניות ברחבי העיר.

בתחילת החודש בסביבות השעה 23:30 ביקש הנאשם השני מהקטין לרדת למטה בטענה כי הוא מעוניין לשוחח אתו לבד, הקטין ירד ואז ראה את שני הנאשמים ואדם נוסף. השלושה ביקשו מהקטין להתלוות אליהם למקום נסתר שם, תקפו אותו במכות ואגרופים ואיימו עליו בסכין שהייתה לאחד מהם ודרשו ממנו לשתוק. הנאשם השני, אף הצמיד את הסכין לצווארו ופניו של הקטין, שאל אותו אם הוא רוצה שידקור אותו, ודרש ממנו ללכת להביא לו 5,000 ₪. בנוסף, אף איים עליו, כי אם יגלה את מעשיו להוריו הוא ידאג כי הקטין לא ישאר בחיים. הקטין עלה לביתו כשהוא חבול, ודיווח על האירועים להוריו.

לנאשמים יוחסו עבירות של סחיטה באיומים; תקיפה בצוותא הגורמת חבלה של ממש; גניבה והחזקת סכין לנאשם השני יוחסו גם בעבירות של הדחה בחקירה והפרת הוראה חוקית לאחר שהפר מעצר בית בו היה נתון בשל עבירות קודמות.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תקפו אותו באלימות קשה ואיימו בסכין: כתב אישום חמור נגד קטינים מאשקלון
דילוג לתוכן