חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הראל וכלנית זכו בפרס החינוך

ועדת הפרס למוסדות חינוך של מחוז הדרום במשרד החינוך קבעה כי בית הספר 'הראל' וגן חמ"ד 'כלנית' באשקלון הם הזוכים בפרס החינוך המוסדי לשנה"ל תשפ"ב. 

מוסדות החינוך שיקפו לוועדה את הובלתם החינוכית בכמה מישורים: הוראה מותאמת למידה שיתופית ודינאמית, דגשים על מענה חברתי ורגשי, מרחבי למידה מונגשים, מרחבי למידה טכנולוגיים חדשניים וזאת לצד הצגת התפיסה החינוכית הייחודית בהובלת תהליכי שינויי.

בית הספר היסודי 'הראל', בניהולה של סיגל אביב, מוביל ערכים של מצוינות והכלה לצד חתירה למצוינות לימודית וערכית ומוכיח כיצד ערכים אלו משתלבים זה בזה בעשייה החינוכית בבית הספר. מנהלת בית הספר יחד עם הצוות החינוכי מקדמים מיזמים ותכניות מגוונות, המושתתות על חדשנות יזמות וחקר. בית הספר פיתח מודל ייחודי המבוסס על עקרונות למידה חברתית ורגשית במטרה לקדם אקלים מיטבי ופיתוח כישורי למידה חברתיים רגשיים בקרב התלמידות והתלמידים.

גן חמ"ד 'כלנית', בניהולה של שירי חממי, הוא גן חובה הפועל בגישת הגן האידיאולוגי, בו ניתנת חשיבות גדולה לביטוי האישי של הילדים, לעצמאות יזמות ויצרנות. לחינוך לערכים לאהבת הארץ והתורה לצד אהבת הטבע וראיית האחר בבחינת "ואהבת לרעך כמוך".

פוטו יוסי את עוזי

מנהלת גן כלנית חמ"ד, שירי חממי: "אני נרגשת מאוד לקבל את הצטיינות המחוז ורוצה להודות לאילנה שטרית ולכל הצוות המדהים שבזכותן הגענו למעמד הזה".

מנהלת בית הספר, סיגל אביב: "הזכייה היא לא רק שלנו. יש לנו שותפים חשובים ומשמעותיים: שותפנו לדרך הם שותפנו לזכייה. ראש העיר, תומר גלאם שמתווה דרך חינוכית ערכית ופורצת דרך, ראש מנהל החינוך, יובל זוזט שמעורר השראה בתפיסתו ואמונתו החינוכית, מפקחת ביה"ס, רות בן ואליד ששותפה לעשייה והאמון שלה בנו נותן כוח, מנהלת אגף יסודי, סוזי לויאן שתמיד נותנת רוח גבית חינוכית וערכית. לכל חברי אגף החינוך ברשות שעושים ימים כלילות לסייע לנו בעשייתנו. ואחרונים חביבים, כל חבר המנהלים בעיר שיחד איתנו נושאים את דגל החינוך בעיר בהמון אהבה, ערכיות ותחושת שליחות. אנו חלק ממערכת חינוך מפוארת בעיר ומודים לכל שותפינו הטובים. בלעדיכם זה לא היה קורה. נמשיך לעסוק בחינוך ילדנו היקרים כמו שכולנו יודעים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן