חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השרה סילמן החליטה: תחנת ניטור ניידת תוצב באשקלון

תחנת ניטור ניידת תוצב באזור התעשיה הדרומי של נמצאים מרבית המפעלים המזהמים בעיר

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין ראש העיר אשקלון ויו"ר איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, תומר גלאם והשרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, במסגרתה קיבלה השרה את בקשתו של ראש העיר להקים תחנת ניטור ניידת בעיר.

עוד נכחו בפגישה מנכ"ל העירייה, חזי חאלויה, מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, גיא סמט, מנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, מיטל אמיתי, וגורמי מקצוע נוספים מהעירייה ומהמשרד.

צילום: איגוד ערים לאיכות הסביבה

באזור אשקלון פועלות כיום 12 תחנות ניטור המעניקות מדידה רציפה של פליטות לאוויר מתחנות הכוח וממפעלים. תחנות הניטור מאפשרות לגורמי המקצוע מידע רציף ואמין על מנת להבטיח כי איכות האוויר נשמרת בכל עת. נתוני איכות האוויר הנמדדים בתחנות שקופים לציבור ומתעדכנים באתרי האינטרנט של איגוד ערים והמשרד להגנת הסביבה. התחנה הניידת תוצב באזור התעשייה הדרומי של אשקלון בכדי לנטר את אזור התעשייה ומפעלי הבטון, זיהום אוויר מחלקיקים בעקבות חריגות מערכי סביבה בבדיקות סביבתיות.

מנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, מיטל אמיתי: "תחנת הניטור הנוספת תאפשר הגברה של הפיקוח והאכיפה על מקורות תעשייה בתחומי העיר אשקלון ותבטיח איכות אוויר טובה יותר לתושבי העיר והאזור".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תחנת ניטור ניידת תוצב באזור התעשיה הדרומי של נמצאים מרבית המפעלים המזהמים בעיר
דילוג לתוכן