חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחשש לנקמה: אייל נגר נעצר בנתב"ג

סגנו של שלמה נעצר ובינתיים: המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של החשודים ברצח בני שלמה ואף ערערה - בית המשפט החליט לשחררם בתנאים מגבילים. וגם: שלום דומרני מסרב לחזור לישראל | תמונת מצב | מילן מועלם 

במסגרת מאבקו של מרחב לכיש במחוז הדרומי במלחמות בין ארגוני הפשיעה, והכוונות השונות של הצדדים להוציא אל הפועל פיגועים פליליים, נעצרו אתמול לחקירה ע"י ימ"ר לכיש 2 חשודים (אייל נגר נעצר מיד עם נחיתתו בארץ, וחשוד נוסף תושב המרכז) הנחשבים כבכירים בארגוני פשיעה, והם נחקרו בתחנת אשדוד לאחר שעלה החשד לכוונות פגיעה הדדיות שהיו עלולות לגבות חיי אדם.

שני החשודים הנחשבים כיריבים, הובאו הערב בפני בימ"ש השלום באשקלון, ששחרר עד כה את נגר בתנאי הרחקה מגבילים מאזור הדרום ומעצר בית, בכפוף להגשת ערר ע"י המשטרה ע"ר ההחלטה לשחררו תחילה ללא תנאים. הדיון בעניינו של החשוד הנוסף מתקיים בשעה זו.

ולא רק נגר שוחרר בתנאים מגבילים. דרמה של ממש התרחשה בתחילת השבוע שעבר בתיק החקירה של בני שלמה. בית המשפט סירב להאריך שוב את מעצרם של החשודים המרכזיים ברצח, בשל העובדה כי הם עצורים כבר למעלה מארבעים יום וטרם התגבש נגדם כתב אישום.

בית המשפט דרש בכל הארכת מעצר לקבל לידיו ראיות חזקות יותר, אך המשטרה לא הצליחה לשים ידה על הראייה שתוביל לכתב אישום והשניים, על אף התערבותה של היועצת המשפטית לממשלה, שוחררו.

החשודים ברצח הורחקו מאזור המרכז בו הם מתגוררים בשלב זה וישהו בצפון הארץ תחת פיקוח הדוק של בלשי המשטרה. יש לציין כי במשטרה לא מטילים כלל ספק בכך שהאחים עלא ומוחמד צלאח הם הרוצחים של שלמה אך כאמור, הראיות לא היו חזקות מספיק בכדי להותיר אותם במעצר. 

במשטרה יש לציין, עשו כל שביכולתם על מנת להוביל להפללה אך השניים ככל הנראה תודרכו היטב ונערכו לרצח "היוקרתי" בהתאם. הם הופרדו במעצר, נחקרו בתנאים שונים וגם מדובבים ששהו בתאים בו היו עצורים, לא הצליחו במלאכתם.

יתר החשודים שנעצרו במסגרת החקירה, שוחררו בשל חוסר ראיות ול בהכרח בגלל חוסר אשמה, כך אומרים במשטרה.

אחד מהחשודים ברצח עצמו הוא הסטודנט לרפואה שנעצר כשהוא בדרכו לעזוב את ישראל. במשטרה מאמינים שהמעשה היה מתוכנן ומדוייק ליום בו הייתה אמורה טיסתו להמריא, כך שיוכל להיעלם מהארץ שעות בודדות אחרי הרצח. 

למרות האליבי שהציג בחקירה לכאורה שהיה בקניון עזריאלי והחליף כספים למטבע זר בזמן הרצח, המשטרה סירבה לקבל את גרסתו ומאמינה שהוא אחד מרוצחיו של שלמה. 

אייל נגר, יד ימינו וסגנו של בני שלמה ז"ל, מרבה לשהות בחו"ל מאז הרצח של הבוס. נגר יודע שהוא עשוי להיות הבא בתור ומאז הרצח נמצא על קו ישראל – ספרד, שם היה אמור לפגוש את שלמה שעות אחרי הרצח. בשבוע שעבר הונח רימון הלם בכניסה למגדל היוקרתי בו הוא מתגורר באשדוד. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בני משפחתו של נגר שהו באותה עת בביתם אך תחת אבטחה. אמש כאמור נעצר בנתב"ג. 

גם רוצחיו של אבי ביטון שחוסל בפיצוץ מטען ברכב עדיין חופשיים וטרם גובש כתב אישום נגד מי מהחשודים. 

מישראל למרוקו: שלום דומרני עדיין לא חזר

ימים לפני רצח שלמה, עזב יריבו המר, שלום דומרני למרוקו, יחד עם בנו הצעיר ששואף להיות יורשו. גורם במשטרה טוען כי דומרני יודע היטב שהנקמה עוד תגיע ועל כן לא חוזר לישראל בשלב זה עד שירגיש שהוא יכול לחזור בבטחה מבלי להיפגע.

דומרני חושש שכפי שקרה לנינה, כך יקרה לבנו שנמצא על הכוונת של יריביו ששואפים להישג. אגב במשטרה כלל לא שוללים קשר של ראש ארגון הפשע לרצח יריבו המר ומאמינים כי ראשי ארגוני פשע עומדים מאחורי הרצח והחשודים בתיק הינם שכירי חרב בלבד.

בנוסף, כנופיות בדואיות עוקבות בדריכות אחרי ארגוני הפשע של דומרני ולביא בחשד שהם רוצחי המאבטח של בני שלמה שנורה למוות מול ביתו במושב חלץ לפני מספר חודשים. המאבטח היה בדואי מהפזורה ובכנופיות הפשע שם הבטיחו לנקום את מותו.

עמוס לביא ביקר באשקלון

ראש ארגון הפשע, עמוס לביא, הגיע בתחילת השבוע שעבר מלווה בפמלייה רחבה לבית הסוהר שקמה באזור התעשיה. אחיו של לביא, אופיר, נשלח לצינוק בעקבות התנהלותו בכלא וקטטה בה היה מעורב. לביא נשלח לצינוק והודיע על שביתת רעב. בעקבותיו, פתחו בשביתה דומה גם אסירים אחרים כאות הזדהות.

אחיו עמוס הגיע השבוע מלווה בעבריינים נוספים לכלא שקמה על מנת לתמוך בשביתת אחיו. האירוע לא עבר בשקט שכן שוטרי ימ"ר לכיש ותחנת אשקלון הגיעו בכוחות מתוגברים וערכו בדיקה על הפמלייה. במשטרה ציינו השבוע כי כל עבריין שייכנס לשטח לכיש יעבור בדיקה מקיפה ואם צריך גם מעבר לכך, על מנת לשמור על ביטחון התושבים והסדר הציבורי.

רץ ברשת: החגיגות בעקבות מותו של בני שלמה נמשכות

No Description

שריף חדש לימ"ר לכיש

סנ"צ ג'ייאר דוידוב סיים את תפקידו כמפקד ימ"ר לכיש ועבר לפקד על תחנת רהט. דוידוב המריא לחופשה פרטית בחו"ל ושיחזור יחל בתפקידו החדש בתחנה הסבוכה. 

בחודש מאי האחרון העניק דוידוב שממעט להתראיין, ריאיון בלעדי לעיתון 'סקופ'.  אחרי שנה מאתגרת עם רצף אירועים פליליים, חיסולים ושחרורם מהכלא של ראשי ארגוני הפשע הגדולים בדרום, שלום דומרני ובני שלמה, היחידה המרכזית במרחב לכיש, נבחרה ליחידה מצטיינת במשטרת ישראל בטקס יום העצמאות.

"אנחנו לא מחפשים מחיאות כפיים. בסך הכל עשינו את העבודה שלנו. השוטרים והשוטרות בימ"ר לכיש עושים עבודתם כשליחות. לא השכר הוא שמחזיק אותם, כי אין בכלל הלימה בין השכר לשעות העבודה המרובות שלהם. מרבית השוטרים גרים במרחב לכיש וגם הם רוצים שקט כמו כל אזרח אחר", אמר דוידוב ל'סקופ' ופרגן לחבריו. 

סנ"צ ג'יי אר דוידוב משרת במשטרה מגיל 18. תחילה במג"ב ומשנת 2007 בכחולה. הוא עבר תפקידי מודיעין בנתיבות, באר שבע ובמגזר הבדואי, היה ראש מחלק מודיעין בימ"ר נגב, סגן מפקד תחנה בקריית גת, שירת ביחידת יואב ומשם לימ"ר לכיש. כעת יכהן דוידוב בתפקיד סבוך לא פחות, בתחנת רהט עמוסת האירועים הפליליים. 

הוא מתגורר בדרום, בן 43, נשוי ואב לילדים. העבודה המאתגרת מדירה את שנתו בלילות, בפרט בתקופה בה מתרחשים חיסולים ונסיונות פגיעה בחפים מפשע. תעיד על כך התקופה האחרונה בה בילה דוידוב את מרבית זמנו בתחנה ובעבודה מסביב לשעון, על מנת להביא לפענוח בתיקים החשובים בזריזות, בין היתר בתיק הרצח של בני שלמה שכאמור נקלע למבוי סתום.

"העבודה בראש שלי תמיד, גם בלילות, כל הזמן. לכל החלטה שלנו בימ"ר יש השלכות. ההחלטות שלנו משמעותיות ואנחנו צריכים לפעול בהתאם. אנחנו מפקחים על כולם, גם כאלה שחושבים שלא. אם יש פספוסים ודאי שזה מציק לי. אם אני יודע על אירוע שעתיד להתרחש ולא הייתי בו זה מפריע לי. אנחנו מסכלים הרבה יותר ממה שהציבור יודע, אנחנו בשטח תמיד כדי שהתושבים יוכלו להסתובב בבטחה ובשקט".

לנעליו של ג'ייאר דוידוב בתפקיד מפקד ימ"ר לכיש נכנס סנ"צ דורון אלוני שהיה עד לאחרונה קצין אח"מ בלכיש. בעבר שירת בימ"ר נגב והוא זה שהכניס לכלא את ניבי זגורי על רצח דבורה הירש, גרושתו של טל קורקוס ז"ל.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

סגנו של שלמה נעצר ובינתיים: המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של החשודים ברצח בני שלמה ואף ערערה - בית המשפט החליט לשחררם בתנאים מגבילים. וגם: שלום דומרני מסרב לחזור לישראל | תמונת מצב | מילן מועלם 
דילוג לתוכן