חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש לכם תוכניות לט"ו באב? גילינו מי מגיע לאמפי פארק באשקלון

אמצע חודש יולי ועיריית אשקלון עדיין לא ערכה אף אירוע קיץ. באשדוד חוגגים מידי יום ברחבי השכונות ובאמפי ובשדרות כבר הספיקו להופיע כל האמנים הגדולים.

ההתעוררות מהתרדמת תגיע ממש בקרוב כשהאמפי שלא היה בשימוש מאז פסטיבל בריזה בשנה שעברה, יארח שני מופעים מיוחדים בט"ו באב. מדובר באמנים מבוקשים ואהובים ובאירועי ענק שצפויים להיות סולד אאוט ממש בקרוב. 

אינפקדט מאשרום יארחו את הדג נחש, התקווה 6 ונטע ברזילי באמפי בפארק הלאומי כששיא ההופעה יגיע בזריחה. האירוע יתקיים ב-3.8.23, פתיחת הדלתות למופע – רק בשעה 1:00 בלילה והמחיר לתושבי העיר יעמוד על 49 ש"ח. רכישת הכרטיסים באתר העירייה.

 

גם הציבור הדתי יהנה מהופעה מיוחדת בט"ו באב: בתאריך 2.8.23 יגיע לאשקלון הזמר האהוב אברהם פריד שיארח את חיים ישראל. תושבי העיר ישלמו 49 ש"ח בלבד. האמפי יחולק כך שגם הציבור הדתי יוכל להנות ולשבת בהפרדה.

סגן ראש העיר אברהם עשור מסר: "הציבור הדתי באשקלון נהנה לכל אורך השנה ממופעים ושלל אירועי תרבות. המגזר שלנו פורח בכל ימות השנה ובפרט בקיץ הנוכחי עם הופעה של אברהם פריד וחיים ישראל. אני מזמין את כל הציבור להגיע להופעה מיוחדת".

בעירייה מבטיחים כי למרות שלא התקיימו אירועים עד כה, חודש אוגוסט יהיה מלא במופעים של זמרים מהשורה הראשונה. על אחד מהם אנחנו כבר יודעים אבל אסור לנו עדיין לספר! יהיה מהנה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן