כך שיווק באמצעות UGC ישפר את השיווק של העסק שלכם

קרדיט לתמונה FREEPIK

 

השיווק הסטנדרטי כבר חלף מן העולם, ואנשים מחפשים שיווק מסוג אחר. זוהי הסיבה שבגינה אתם צריכים לצאת מאזור הנוחות, ולנסות לספק ללקוחות הפוטנציאליים את מבוקשם. הדרך הנכונה לשווק את העסק תהיה שיווק באמצעות UGC, אפשרות שאולי לא שמעתם עליה. אך אם הגעתם עד כאן, זה בהחלט הזמן להכיר שיווק מסוג אחר. כזה שיביא אתכם בדיוק לתוצאה אותה אתם חולמים להשיג, בלי לקחת סיכונים. הרי כולנו מבינים כי שיווק לא מוצלח עלול להוביל אתכם להשגת התוצאה ההפוכה מזו שתכננתם להשיג. אחרי שתבינו אילו אפשרויות ניצבות לפניכם, תוכלו לבחור את המתאימה בשבילכם.

תנו לאנשים אחרים לשווק אתכם

זה הרי טבעי שאתם תספרו על היתרונות הרבים של העסק שלכם, ואינכם באמת אובייקטים בנושא הזה. עבור המשתמש המתבונן מן הצד, לא באמת תהיה כאן יכולת שכנוע. אלא אם כן תצאו מגדרכם, ותעשו סרטון יוצא מן הכלל – כזה שיהיה קשה להישאר אליו אדישים. שיווק באמצעות UGC הוא שיווק המתבצע על ידי גולשים אחרים שרכשו או התעניינו בשירותכם. הם אלה שמספרים על חווית השירות, ולא פחות חשוב על המוצר אותו רכשו. על ידי כך יהיה יותר קל לשכנע את הלקוח, ולבצע עבודת שיווק מדהימה ואפקטיבית. כמובן שהקושי בשיווק מסוג זה הוא מובן, וצריך לשים את הדברים על השולחן..

הקושי בשיווק באמצעות UGC

הקושי האמיתי של שיווק באמצעות UGC הוא לשכנע את הלקוחות להמליץ עליכם. אף אחד לא עושה דברים בחינם, גם אם זה אומר לספר כמה מילים טובות. מהסיבה הזו, שיווק UGC הפך להיות קשה ויש כאלה שיגידו שהוא כמעט בלתי אפשרי. אך במבחן התוצאה אנו למדים כי שיווק של משתמשים אחרים מביא לתוצאות מרשימות. תוצאות שיהיה לכם קשה להשיג בעצמכם, גם אם תתארו את המוצר שלכם הכי טוב בעולם. תצטרכו לעבוד קשה כדי לשכנע את הלקוחות שכבר רכשו אצלכם לפרסם המלצה או אולי לצלם סרטון מחמיא.

תצ'פרו את המשתמשים הממליצים

איך תוכלו לגייס משתמשים שימליצו על השירות או על המוצרים שלכם? הדרך הכי טובה לעשות זאת תהיה על ידי צ'ופר כזה או אחר. ברגע שאתם נותנים משהו בתמורה, אין סיבה שהמשתמשים יסרבו להמליץ עליכם. זוהי הסיבה שגורמת לבעלי עסקים רבים לצ'פר אנשים מפורסמים ברשתות החברתיות. ברגע שאותם מפורסמים מקבלים את המוצר או השירות, הם רצים להמליץ עליו לעוקבים שלהם. כתוצאה מכך ניתן לזכות בחשיפה מדהימה, הרבה מעבר למה שדמיינתם. פתאום תגיעו למצב בו המוצר שלכם או השירות שאתם מעניקים הגיע למאות אלפי אנשים. אך חשוב לאתר את המשתמשים הנכונים, אלה שישווקו אתכם בצורה הכי טובה והכי מדויקת שיכולתם לבקש.

היתרונות של שיווק באמצעות UGC

מה תרוויחו ברגע שאתם מפנים את הבמה למשתמשים אחרים שימליצו עליכם? ראשית כל הרווח העיקרי יהיה אמינות, הרי לא אתם תהיו אלה שממליצים על השירות או המוצרים. יש אדם אחר שהתנסה במה שאתם נותנים או מעניקים, ורוצה להגיד כמה מילים טובות. מעבר לעובדה הזו, שיווק באמצעות UGC מגיע בלחיצת כפתור אחת למאות אלפי חשיפות. לעומת אפשרויות שיווק אחרות שמגיעות לאלפי או עשרות אלפי אנשים במקרה הטוב. כאן החשיפה היא אדירה, ועשויה לעלות על מה שאתם מדמיינים לעצמכם בתחילת הדרך. אם היתרונות הללו לא מספיקים, שיווק UGC לא יעלה לכם הרבה כסף. בסך הכל אתם מעניקים בתמורה מוצר או שירות שלכם, והפרסום יהיה כזה שקשה להסבירו במילים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן