חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ללא הודעה מוקדמת: עיריית אשקלון ביטלה עשרות חניות בברנע

תושבי ברנע זועמים על החלטת העירייה לבטל עשרות חניות בשכונה וקוראים לביטול הגזירה בשל המצוקה הניכרת בחניות באזור

תושבי אזור מעלה הגת – הסוכה גילו בשבוע שעבר שהעירייה סגרה ללא הודעה מוקדמת את מתחם חניית הכורכר ששימש עשרות כלי רכב באזור.

התושבים הזועמים טוענים כי במקום קיימת בכל מקרה מצוקת חניה משמעותית בגללה הם נאלצים לחנות את רכבם הרחק מביתם והגזירה החדשה והלא ברורה, תגרום להעמקת המצוקה באזור. על פי הידוע בכוונת העירייה לבנות במקום מתנ"ס.

הבוקר פתחו התושבים עצומה עליה חתמו כבר 400 דיירי האזור ובה נכתב: "במעלה הגת קיימת חניה מזה כמה שנים, חניית הכורכר היתה מיועדת להיות חניה בלבד, מעולם לא נאמר שאזור זה יסגר ויבנה בו משהו אחר. השבוע במהלך מהיר מאוד של כמה ימים בלבד, סגרו את כל אזור החנייה מבלי להודיע לתושבי השכונה ומאז מצוקת החנייה ניכרת מאוד".

"הבניינים בשכונה הם ללא חניות תת קרקעיות ועל כך החניה היא מצרך נדיר. כעת, כאשר סגרו את החניה ולא הודיעו על כך מראש- מבלי יכולת שלנו כבעלי הדירות להתנגד אפילו- נותרנו עם בעיה קשה של חניות, זאת בנוסף לבית הספר הנמצא על אותו הרחוב ויוצר פקקים נוראיים בשעות הבוקר והצהריים- כעת אין חניה להורי התלמידים מה שיחמיר בוודאות את הפקקים ויצור צוואר בקבוק ויגרום לנו לעיכוב רציני וחוסר יכולת לצאת מהרחוב בשעות העמוסות. חייבים לעצור את המהלך הזה ויפה שעה אחת קודם".

תגובת עיריית אשקלון לטענות תובא כשתתקבל.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תושבי ברנע זועמים על החלטת העירייה לבטל עשרות חניות בשכונה וקוראים לביטול הגזירה בשל המצוקה הניכרת בחניות באזור
דילוג לתוכן