חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה לבחור בעיצוב מטבח כפרי קלאסי

קרדיט תמונה PIXABAY

לאורך השנים, יצא לנו לראות לא מעט מטבחים מעוצבים ומרשימים בעיקר בטלוויזיה ובקטלוגים. כעת בשנים האחרונות, נראה שאותם עיצובים מדהימים יוצאים מתוך דפי הקטלוגים והמסכים היישר אל הבתים הפרטיים שלנו, כשרבים מבינים שאין כל סיבה לא לעצב את הבית כפי שתמיד חלמו. ישנם כאילו שמעדיפים מטבח כפרי קלאסי ואחרים דווקא הולכים על קו מודרני ומינימליסטי.

אם כן מהו המטבח הכפרי ואיך מזהים אותו? מהם היתרונות שלו על פני שאר העיצובים המרשימים שהמאה ה-21 מציעה לנו כיום?

מטבח כפרי קלאסי לחיבור עם הטבע

המטבח הוא החלל המרכזי ביותר בבית; מלבד בישולים, הוא משמש מקום מפגש לבני המשפחה ולאורחים שמגיעים. על כן, בין אם בוחרים בעיצוב מטבח כפרי קלאסי או כל עיצוב אחר, יש להשקיע בו לא מעט מחשבה ומשאבים בכדי להגיע לתוצאות הרצויות.

אתם ודאי שואלים את עצמכם למה כדאי לבחור דווקא בעיצוב כפרי למטבח החדש שלכם? הרי עברנו מזמן את השלב הזה ולא כולם רוצים להכניס הביתה את הצימר שביקרו בו בצפון לפני חודש. הנה כמה מהיתרונות של המטבח הכפרי שודאי ישכנעו אתכם להצטרף לחגיגה:

  • עץ איכותי – זה יישמע לכם מופרך כנראה כי עץ הוא בכל זאת חומר טבעי שכשהוא מנותק מסביבתו הטבעית, עלול להתבלות. ההפך הוא הנכון! עץ נחשב לאחד מחומרי הגלם האיכותיים והעמידים ביותר, כשמצפים אותו ומוסיפים לו כמה חומרים נוספים. לא בכדי נעשה שימוש רב בעץ בעיצוב הבית, שכן מלבד האיכות הרבה של חומר הגלם הוא גם אסתטי ונראה נהדר.
  • תחושה ביתית – העץ מקנה תחושה ביתית שאי אפשר להתכחש לה. יש משהו בלהכניס את הטבע הביתה, שמשרה באופן כמעט אוטומטי את אותה תחושה ביתית ושלווה שאנחנו מחפשים. הרי האדם לנצח יהיה מחובר לטבע, לא משנה כמה ננסה להתחמק ולהתרחק אל תוך העיר ואל תוך תרבות הצריכה. בסופו של דבר, הטבע ימשיך לקרוא לנו ואנחנו – נמשיך להיענות לקריאותיו.
  • מודרניזציה – חייבים להבין שבמאה ה-21, עיצוב מטבח כפרי קלאסי לא מסתכם אך ורק בעץ וחומרים טבעיים. בכל זאת, אנחנו חיים במאה ה-21 ואי אפשר להוציא מהבית את כל האלמנטים המודרניים והמתקדמים שהופכים את השהות שלנו במטבח לפשוטה ויעילה הרבה יותר. אם כן, לצד החומרים הטבעיים נשלב פרזולים מתקדמים, מכשירים חשמליים וגאדג'טים מיוחדים כגון טריקה שקטה, פתיחת לחיצה ועוד.

עיצוב אישי מותאם לקוח

מטבח כפרי קלאסי אפשר גם לעצב באופן אישי, ואפילו מומלץ! עיצוב אישי משמעותו איכות גבוהה יותר, ומטבח שמתאים בול לצרכי הלקוח. מטבחים כפריים איכותיים נבנים בעבודת יד, בתוכניות שיושבת בול על חלל הבית הספציפי, ולדרישות והצרכים שלכם. יחד עם אנשי המקצוע המומחים, תוכלו גם אתם להגשים את החלום ולעצב מטבח יחיד במינו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן