חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מבקש לקרוא תהילים לרפואתי": חבר מועצת העיר אשקלון נותר משותק

רמי סופר נותר משותק אחרי שעבר אירוע מוחי קשה: "רוצה להודות לכל החברים שהתקשרו, כתבו והגיעו לבקר" | מילן מועלם


 

חבר מועצת העיר רמי סופר, חשף היום בפוסט בפייסבוק כי לפני חודש וחצי עבר אירוע מוחי קשה שהותיר אותו משותק בחצי מפלג גופו. סופר מתנייד בכיסא גלגלים בימים אלו ומאושפז במחלקת השיקום במרכז הרפואי ברזילי.

סופר כתב: "ברצוני לעדכן את כל החברים שלצערי עברתי אירוע מוחי קשה לפני כחודש וחצי. הייתי מאושפז מספר שבועות בטיפול נמרץ בתל השומר וכעת אני מאושפז במחלקת שיקום בבית החולים ברזילי. אני רוצה להודות לכל החברים שהתקשרו, כתבו והגיעו לבקר. כרגע אני משותק בחצי פלג גופי ועובר תהליך של שיקום ופיזיותרפיה.אף אודה מאוד לכל מי שיוכל להקדיש מזמנו ולקרוא תהילים לרפואתי, רחמים בן דינה. כאדם מאמין אני סמוך ובטוח כי כל תפילה תסייע. מאחל המון בריאות לכולם".

כזכור לפני מספר חודשים איבד סופר את אחיו שלום שנרצח בפיגוע אכזרי בכפר פונדק בשומרון. סופר הי"ד נכנס למכולת שם נדקר על ידי מחבל שנמלט. מצבו התייצב אך כעבור שחרורו, חלה הדרדרות במצבו ומותו נקבע בבית החולים. רמי סופר ידוע כחבר מועצה לוחמני שנלחם פעם אחר פעם לטובת תושבי עיריית אשקלון – גם בניגוד לשביעות רצונו של ראש העיר. חברי המועצה מסרו היום איחולי רפואה שלמה לסופר בתקווה שישוב לאיתנו במהרה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן