חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע יש צורך לצבוע חניון בחנייה?

קרדיט תמונה: Dall-E

צבע הוא חלק הכרחי בחניון כי הוא מה שהופך את החניון לנראה ומזוהה. זה גם עוזר לשמור על המגרש נקי.

חניונים נחוצים לכל עסק שיש לו מספר רב של לקוחות או עובדים, כמו חנויות מכולת, קניונים ובתי ספר. מגרשי חניה אינם מיועדים רק לאנשים שנוהגים במכוניות; הם יכולים לשמש גם אנשים ההולכים או רוכבים על אופניים.

צבע חשוב כדי להפוך את החניונים לקלים יותר לזיהוי ובטוחים יותר להליכה בהם.

מגרשי חניה הם לא רק מקום שבו מחנים את המכונית. הם חלק חשוב מהנוף העירוני ויש לשמור עליהם היטב כדי ליצור אסתטיקה יפה. חשוב לצבוע חניונים כי צריך לתחזק אותם כדי שלא ייראו מלוכלכים או שחוקים. זו הסיבה שיש צורך לצבוע אותם על בסיס קבוע.

צביעת החניון נחוצה מהסיבות הבאות:

זה מספק ערך אסתטי טוב יותר

עוזר עם בקרת אבק

מפחית את צמיחת האצות

כיצד לבחור את פתרון הצבע המתאים לחניון שלך

מאמר זה יספק סקירה של פתרונות הצבע השונים הקיימים לחניונים וכיצד לבחור את פתרון הצבע המתאים לחניון שלכם.

הבחירה בפתרון הצבע המתאים לחניון שלכם עוסקת לא רק באסתטיקה, אלא גם בבטיחות. זהו גורם מרכזי בקביעה כיצד נהגים יגיבו לסביבתם.

פתרונות הצבע הפופולריים ביותר לחניונים הם שחור, לבן וירוק.

חניונים הם חלק עצום מחיינו ואנו מבלים בהם זמן רב.

שיטות צביעת מגרש חניה – צביעה ביד לעומת ריסוס ללא אוויר

ציור יד:

– זוהי דרך מאוד מסורתית לצייר סימון כבישים. זה נעשה על ידי מריחת צבע על פני השטח ולאחר מכן שימוש במברשת כדי להיפטר מעודפי הצבע.

– היתרון העיקרי בשיטה זו הוא שהיא זולה יותר מריסוס ללא אוויר.

– החיסרון הוא שהוא לא מחזיק הרבה זמן כי הצבע יכול להישרט בקלות וגם צריך לצבוע אותו בתדירות גבוהה.

ריסוס ללא אוויר:

– בשיטה זו נעשה שימוש במרסס ללא אוויר אשר מרסס צבע על פני השטח בלחץ גבוה על מנת לקבל גימור חלק.

– בשיטה זו אין צורך במברשות, מה שהופך אותה ליעילה יותר מציור ידני.

– זה גם מחזיק מעמד זמן רב יותר מצביעה ידנית כי אין אזורים שבהם אתה יכול לגרד את הצבע או שבו הוא יכול להישחק בגלל חיכוך עם משטחים אחרים בזמן שאתה נוסע עליהם.

שיטות צביעת חניונים – ציור ידני מול ריסוס ללא אוויר

צביעה ידנית היא שיטה ותיקה של צבע בחניון, כאשר הצייר משתמש במברשת על מנת למרוח את הצבע בשכבות דקות לגימור טבעי יותר. ריסוס ללא אוויר היא שיטה מודרנית יותר של צבע בחניון, כאשר הצייר משתמש במרסס ללא אוויר על מנת למרוח את הצבע בשכבות עבות לגימור חלק יותר.

צביעה ידנית זולה יותר מריסוס ללא אוויר מכיוון שהיא אינה דורשת ציוד יקר או כימיקלים. החיסרון של צביעה ידנית הוא שהיא עלולה לקחת זמן ועמל, והיא לא תהיה עמידה כמו ריסוס ללא אוויר, שנמשך עד 10 שנים בממוצע. לריסוס ללא אוויר יש גם פחות סיכון להתזת יתר ולטפטופים מאשר לצביעה ידנית.

חברת לביא בתנועה מתמחה ניקוי חניון וצביעה מ א עד ת עם ניסיון רב בתחום למידדע נוסף תוכלו גם לבקר באתר http://lavibetnua.co.il/

חניונים – מה כדאי לדעת?

חניונים הם אחד האזורים המוזנחים ביותר בכל עסק. האספלט יוכתם וזה לא רק עניין של אסתטיקה, אלא גם פרקטיות.

הצעד הראשון שצריך לעשות הוא למצוא שירות אמין שיוכל לנקות עבורכם את המגרש. אתם צריכים חברה שיש לה ניסיון בהסרת כתמי אספלט ויודעת להתמודד עם מצבים מסוג זה.

מגרשי חניה הם חלק חשוב מאוד בכל נכס מסחרי. הם משמשים למתן חניה לדיירי הבניין ולאורחים.

יש לתחזק חניונים כראוי על מנת לוודא שהם אינם מהווים סכנה בטיחותית למי שעושה בהם שימוש. לעיתים קרובות מתעלמים מהתחזוקה של החניון, אך יש לבצע זאת על בסיס קבוע.

צבע את מגרשי החניה שלך עם השיטות המומלצות האלה בחשבון

צביעת כביש ואיטום הוא תהליך של מריחת איטום על פני הכביש על מנת להגן עליו מפני פגעי מזג האוויר. תהליך זה עוזר לשמור על המדרכה במצב טוב למשך זמן רב יותר.

ישנם מספר שלבים שצריך לנקוט לפני, במהלך ואחרי צביעת החניון שלך. תצטרך לדעת איזה סוג צבע אתה רוצה, כמה צבע אתה צריך, היכן אתה רוצה ליישם את הצבע, באיזו שעה ביום אתה רוצה לעשות את זה וכמה זמן ייקח עד שניתן יהיה להשתמש בו שוב.

השלב הראשון הוא בחירת סוג הצבע שתרצו לחניון שלכם. שני הסוגים הפופולריים ביותר הם תחליב אספלט ואיטום לטקס. תחליב אספלט קצת יותר יקר אבל מחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר איטום לטקס. חומר איטום לטקס זול יותר, אך יש צורך ליישם אותו מחדש לעתים קרובות יותר מאשר תחליב אספלט. השלב הבא הוא להבין כמה צבע אתה צריך לחניון שלך כדי שלא יהיה לך

צביעת החנייה שלך יכולה לעזור להפוך אותה לגלויה יותר ולשפר את המראה הכללי. חניון צבוע היטב יכול לעזור גם למשוך לקוחות ולשפר את תדמית העסק שלכם.

צבע את מגרשי החניה שלך מתוך מחשבה על השיטות המומלצות הבאות:

  1. יש למרוח את הצבע דק כדי שלא יטפטף או יגרום להתזה על משטחים אחרים.
  2. חשוב להשתמש בצבע המיועד למשטחי אספלט, כמו אלו מתוצרת שרווין וויליאמס או PPG Industries.
  3. אתה תמיד צריך להמתין לפחות 24 שעות לפני שאתה אוטם את המשטח עם איטום שקוף, כמו אלה מתוצרת Rock Solid Sealant או Mastic Sealants LLC, בהתאם לסוג הצבע שבו אתה משתמש

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן