חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטחים כבדים לאשקלון: נזקים לרכוש, 15 נפגעים הובהלו לברזילי

שלוש מטחים רצופים נורו היום בצהריים באשקלון והותירו נזק רב במספר מוקדים בעיר (לא מפרסמים מיקומי נפילה).

למרכז הרפואי ברזילי פונו בעקבות המטחים בשעה האחרונה 15 פצועים במצב קל, מתוכם 4 נפגעי רסיסים, 2 נפגעי חרדה, והיתר פגיעות גוף.

צילום: כבאות והצלה
צילום: כבאות והצלה
צילום: מילן מועלם
צילום: מילן מועלם
צילום: כבאות והצלה
צילום: איחוד והצלה
צילום: מילן מועלם

צוותי כבאות והצלה פועלים בזירה מרכזית בעקבות פגיעה ישירה ושריפה במספר דירות. לוחמי האש עבדו תחת מטח כבד וסרקו אחר לכודים בדירות. בשלב זה פועלים במקביל לכיבוי השריפה.

אמית טכנולוגי אשקלון מתגייסים לאבטחת חדרי הממ"ד: 22 מחבלים נוספים שנתפסו אתמול ברחבי דרום הארץ, מעידים שהמערכה רחוקה מלהסתיים. לאור הזוועות שביצעו מחבלי החמאס גם בתוך בתי התושבים וגם בתוך חדרי הממ"ד, גורמים לחששות רבים.

למרות המצב המורכב בעיר אשקלון, התגייסו בבית החינוך אמית טכנולוגי אשקלון, בהובלת המנהל איציק אברג'ל וצוות המורים ופתחו את הנגריה בבית הספר להכנת מחסומי עץ לממ"ד לחלוקה לאזרחים.

מדובר ביצירת פתרון קל וזול שאינו פוגע באיטום, אלא רק מחזק אותו. קרש ברוחב של המשקוף, בעובי 5 על 5. בקצה חורצים חור של אליפסה, אותו משחילים על הידית שנעולה כלפי מעלה. מניחים את הקרש וכך גם אם מנסים לפתוח מבחוץ, הקרש נותן קונטרה נגדית ואינו מאפשר פתיחה שאינה רצויה.

יוסי בן רפי, מחנך ורכז הביטחון של בית הספר: "ההתגייסות יחדיו בעשייה, מחזקת ונותנת כוחות וממתקת במעט, בימי לחימה אלו. כוחנו באחדותנו".
איציק אברג'ל, מנהל בית הספר: "הדאגה לשלומם ובטחונם של תושבי אשקלון ואזור הדרום כולו מדירה שינה מעיננו, זה המעט שיכולנו לעשות כדי לסייע בתחושת הביטחון. שלא נזדקק ולא נדע. בתפילה לימים שקטים ובטוחים יותר".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן