חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכת חושך: תושבי שכונת אגמים באשקלון במצוקה וזו הסיבה לכך

מה קורה בשכונת אגמים? בחודשים האחרונים סובלים תושבי השכונה מהפסקות חשמל רבות וממושכות. כמעט מידי שבוע חווים התושבים הפסקות חשמל שמתפרסות לאורך כל שעות היום ובכל פעם מקבלים תשובה שונה מחברת החשמל. גם היום נפל החשמל למשך מספר שעות כשתושבי שוהים בבתים בחום הכבד וללא מזגן.

מקייטנת בית הספר היסודי באגמים נשלח להורים: "לצערנו כרגע יש הפסקת חשמל ולכן אין לנו תאורה ומיזוג. שוחחתי עם חברת החשמל, מהם נמסר לי שהתקלה תימשך עד השעה 13:30 לערך. הילדים שותים , ונמצאים בכיתות במקום מוצל. קיימת אפשרות לבוא לאסוף את הילדים למי שמתאפשר".

צילום: ליאור שי

תושב השכונה סיפר: "אנחנו לא מבינים למה זה קורה ולמה רק באזור הדרומי של העיר. כמה אבסורד שאנחנו נושמים בקו ראשון את זיהום האוויר של חברת החשמל וגם סובלים מהפסקות חשמל. לא סביר בעניינו שאנחנו נאלצים להתמודד שוב ושוב עם הסיפור הזה".

תושב נוסף שפנה לחדשות הזירה אמר: "חם ואין טיפה אחת של אוויר, אין לאן לברוח, בקושי יש צל. אנחנו ממש סובלים. 35 מעלות בחוץ והכל בוער והחשמל נפל. לא מדובר באירוע ראשון ואנחנו לא מקבלים תשובות. זה פשוט מתסכל".

מחברת החשמל נמסר: "בשכונת אגמים באשקלון הייתה הפרעת מתח גבוה שגרמה להפסקה באספקת החשמל. צוותי החברה תיקנו את ההפרעה על מנת להשיב את אספקת החשמל לכלל הלקוחות. נושא הפסקות החשמל החוזרות ייבדק על מנת להבטיח את אמינות אספקת החשמל לתושבי השכונה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן