חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקרה חמור באשקלון: שב"ח ביצע מעשים מגונים בקטינה

שוהה בלתי חוקי שהתגורר באשקלון בשנים האחרונות ביצע מעשים מגונים בקטינה ששיחקה עם בנו

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה כתב אישום נגד עודי זבאינה (25) מתרקומיא לאחר שביצע מעשה מגונה בקטינה בת 13 ששיחקה עם בנו הפעוט בגן שעשועים.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד רננה לוי עולה כי בשנים האחרונות התגורר זביאנה עם בת זוגו ובנם הקטין באשקלון. לפני כעשרה ימים בשעות אחר הצהריים, בילתה א.א (13) עם קטין נוסף בגן שעשועים בו גם שהה זאבינה עם בנו. עת שהו שני הקטינים בגן השעשועים הם התיישבו בסמוך לזבאינה והחלו לשחק עם בנו, והקטין אף שוחח עם זבאינה. אז ביקש זבאינה מהקטינים שיטיילו עימו באזור, הקטינה אמרה כי היא מרגישה שלא בנוח והיא רוצה ללכת לביתה, אך הקטין הסכים להצעה ואמר לקטינה שהוא איתה והכל יהיה בסדר. במהלך השיחה הנאשם שאל לגילם והקטינה השיבה שהיא בת 13 וחצי.

מספר דקות  לאחר שהגיעו סמוך למקום מגוריו של זבאינה, אמר הקטין שהוא צריך ללכת, הקטינה פנתה ללכת עימו וזבאינה אמר לה: "חכי רגע אני רוצה להגיד לך משהו", בשלב זה נשארה הקטינה לבד. בהמשך, הזמין זבאינה את הקטינה לביתו לשתות משקה אלכוהולי, אך היא סירבה והתכוונה לעזוב את המקום. בתגובה אחז זבאינה בידה ואמר לה שהוא נוהג להכות את בנו כשהוא מתעצבן, וביקש ממנה לעלות עימו לדירתו, הקטינה, אשר חששה כי הוא יתעצבן ויכה אותה, עלתה איתו לבניין המגורים, אך סירבה להיכנס לדירתו. לאור האמור, הנאשם הכניס את בנו לתוך הדירה והתיישב עם הקטינה על הרצפה בסמוך לדירתו. אז ביצע זבאינה בקטינה מעשים מגונים למרות התגדותה ואף ניסה לשכנע אותה לקחת סמים ולהיכנס איתו לתא שירותים עד שיגיע לפורקן, בתגובה דחפה הקטינה את זבאינה וברחה מהמקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד לוי:"..המשיב הפחיד את הקטינה, שלא הכיר קודם לכן כדי לגרום לה להישאר עימו לבד וביצע בה מעשים מגונים חמורים. המשיב במעשיו מסוכן לכלל הציבור כיון שפגע בקטינה שאינו מכיר לאור יום ולמרות סירובה."

לזבאינה יוחסו עבירות של מעשים מגונים ועבירות לפי חוק הכניסה לישראל, זאת לאחר שבשנים האחרונות התגורר באשקלון בניגוד לתנאי אישור השהייה שלו בישראל.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

שוהה בלתי חוקי שהתגורר באשקלון בשנים האחרונות ביצע מעשים מגונים בקטינה ששיחקה עם בנו
דילוג לתוכן