חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"משרד החינוך צריך להיות המבוגר האחראי"

יו"ר הנהגת ההורים קורא למשרד החינוך לסיים את המשבר ולהסיר את איום השביתה תוך מחשבה על התלמידים | מילן מועלם
דודו לוי, צילום: אלדד עובדיה

 

המו"מ בין משרד האוצר והסתדרות המורים שוב נקלע למבוי סתום ואיום השביתה מתחזק. הבוקר הודיעו נציגי משרד האוצר כי הם צפויים לממש את יכולתם ולהוציא צווי מניעה לשביתה המתוכננת ב-1.9 ע"י הסתדרות המורים ולא ימתינו למשרד החינוך.

יו"ר פורום ההורים העירוני, דודו לוי, מוצף בפניות לגבי פתיחת שנת הלימודים ובדיוק כמו תלמידי ישראל, גם לו אין תשובות לגבי הלימודים שאמורים להיפתח בעוד שבוע בדיוק.

בעוד האוצר מתבצר בעמדתו וכך גם הסתדרות המורים, לוי טוען כי ילדי ישראל הם בני ערובה בין שני גופים שאינם רואים את טובת הילדים ומעבר להסכמי השכר המתבקשים, יש גם לחשב מסלול מחדש ולהשקיע יותר בפדגוגיה, בצמצום הפערים שנוצרו בעקבות משבר הקורונה וסיוע רגשי וחברתי לתלמידים.

"כרגע אי אפשר לדעת אם יהיו לימודים בעוד שבוע. אני לא נביא ועם זאת, אני מאוד מקווה ששנת הלימודים תיפתח ויגיעו לנוסח שיהיה מוסכם על כולם. הילדים עברו כמעט שלוש שנים של חוסר ודאות והם חייבים מסגרות גם מבחינה חברתית ובטח מבחינה לימודית. ילדים נמצאים בפער פדגוגי משמעותי. אני מקווה מאוד שמשרד החינוך יהיה המבוגר האחראי ויבין שצריך להדביק את הפערים של הילדים שנפגעו ממשבר הקורונה".

פורום ההורים העירוני פתח בימים האחרונים קבוצת פייסבוק שתהיה פתוחה לשיח לכלל הורי אשקלון.  מפורום ההורים נמסר כי יהיה ניתן לפרסם בקבוצה תוך שמירה על הכללים ואישור מנהל והמטרה היא לשתף כמה שיותר את ההורים במטרות הפורום, בפעילות השוטפת ולרכז את פניות התלמידים לרבות תלונות ובקשות לסיוע. 

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק >> לחצו כאן 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

יו"ר הנהגת ההורים קורא למשרד החינוך לסיים את המשבר ולהסיר את איום השביתה תוך מחשבה על התלמידים | מילן מועלם
דילוג לתוכן