חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתי כדאי לי לפנות אל עורך דין לשון הרע?

קרדיט תמונה PIXABAY

יש הרבה דברים חשובים בחיים אך ספק אם יש עוד דבר חשוב כמו המוניטין של אדם או של עסק. אם השם שלכם נפגע אתם תהיו בבעיה חמורה מכיוון שתתקשו להצליח בעולם התעסוקה, בעולם העסקי או בעולם הזוגי. לכן כל אדם צריך לעשות כל מאמץ בכדי לשמור על השם שלו.

העניין הוא שלא פעם ולא פעמיים אנשים פוגעים בשם שלנו ואז אנו חייבים להגן עליו. אם פגעו בשם שלכם הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל עורך דין לשון הרע. עורכי דין ללשון הרע יגישו בשמכם תביעת לשון הרע וכך יחזירו את המוניטין לשם שלכם. ברגע שפגעו בשם שלכם הדרך היחידה שלכם להגן עליו היא בבית המשפט ולכן פניה אל עורך דין היא חכמה מאוד.

האם כל עורך דין יכול לייצג אותי בתביעת לשון הרע?

עולה השאלה אצל רבים מכם בוודאי האם יש דבר כזה עורך דין לשון הרע או שמא כל עורך דין יכול להגן עלינו בעת הפרה של לשון הרע? אם כן אנו חייבים לציין כי יש דבר כזה עורכי דין לשון הרע ולא כל עורך דין יכול לייצג אתכם בתביעת לשון הרע.

כך למשל אם אתם פונים אל עורך דין המתמחה במשפט פלילי או במשפט מנהלי או בדיני מקרקעין הוא לא יכול לייצג אתכם בלשון הרע. רק עורך דין אשר ההתמחות שלו היא בלשון הרע יכול לייצג אתכם ולהגן על המוניטין שלכם וזה משהו שאתם חייבים להבין ולהפנים.

מדוע ניסיון הוא קריטי אצל עורך דין?

אם אתם פונים אל עורך דין לשון הרע אתם חייבים להבטיח כי הוא יהיה הטוב בתחומו. ככל שעורך הדין לשון הרע יהיה יותר טוב כך המוניטין שלכם ישוקם בצורה יותר טובה. לכן אתם חייבים לבחור את העורך דין הטוב בשוק.

אז איך נבחר את העורך דין הטוב ביותר? אם כן מה שאתם צריכים לעשות בשלב הראשון זה לראות את הניסיון של העורך דין שאתם בוחרים בו. ככל שהעורך דין יותר מנוסה כך זה סימן שהוא יותר טוב במקצועו. לכן אם אתם פונים אל עורך אל תתביישו ושאלו אותו כמה שנים הוא במקצוע וכך תדעו האם הוא בעל ניסיון ומומחה או שמא עדיף לכם לחפש אחר עורך דין אחר.

עורך דין לשון הרע – שימו לב לצוות שלו

כאשר אתם באים לבחור עורך דין לשון הרע כדאי לכם גם לבחון את הצוות שלו. עורכי דין לשון הרע תלויים מאוד בצוות שלהם ואם אתם מגישים תביעת לשון הרע אתם חייבים לבחון לא רק את העורך דין שלכם אלא גם את העורכי דין השכירים במשרד ואת המתמחים במשרד מכיוון שהם אלו שיטפלו לרוב בתביעה שלכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן