חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך הדין השווה מיליון

 

 

האישה רשמה את דירה שקנתה על שמה ועל שם בן זוגה. לאחר הגירושין   בזכות עבודה משפטית ומהלך מבריק  של עורך הדין שרון קולסקי הכריע בית המשפט, כי הדירה באשדוד תעבור לבעלותה הפרטית.

 

הסיפור הבא מוכיח עד כמה חשוב לפנות לאיש מקצוע רציני ומנוסה – במקרה הנוכחי עורך דין. לפני מספר שנים רכשה האישה מאזור אשקלון  במיטב כספה דירה באשדוד בשווי כ- שני מיליון שקלים, לאחר שהשניים החליטו על חיים משותפים יחד , רשמה האישה את הדירה על שמה ועל שם בן זוגה.

 

על פי החוק, נכס הרשום על שם שני בני הזוג, יחולק במקרה של גירושין בין שניהם במידה שווה. כשהחלה האישה בהליך הגירושין פנתה לעורך הדין שרון קולסקי בבקשה כי יסייע לה בהליך הגירושין ואולי ינסה, למרות החוק היבש והברור לנסות ולהחזיר לה את מחצית הדירה הרשומה על שמו – למרות הקושי בהליך מעין זה.

 

לאחר שהחלו הצדדים בהליך הפרידה, נסע האיש לחו"ל והאישה ובתם המשותפת נשארו  בישראל. באמצעות עבודה משפטית מאומצת ניסה עורך הדין שרון קולסקי יחד עם הצוות שלו למצוא פתרון שיחזיר את הדירה לבעלותה של האישה. באותו שלב החליט עורך הדין שרון קולסקי להציע מעין פשרה, לפיה תשלום המזונות וכל התחייבויותיו של האיש יהיו מגולמים בתוך שווי מחצית הדירה, האישה תקבל את מחצית הדירה בשווי מיליון שקלים לערך כנגד כל התחייבויותיו של האיש לבתם המשותפת, התחייבות שערכן זניח לעומת שווי מחצית הדירה עליה יוותר בהסכם.

 

ההסכם נוסח בעברית וברוסית, נשלח לאיש השוהה בחו"ל, ובו נכתב כי הדירה תירשם בבלעדיות על שמה של האישה, בנוסף לכך כל ההחלטות הקשורות לילדתם המשותפת  יינתנו על ידי האם שתזכה למשמורת בלעדית על בתם. בדיון בבית המשפט לענייני משפחה העלה עורך הדין שרון קולסקי את האיש באמצעות שיחת וידאו לדיון, הוא הזדהה באמצעות הדרכון, וחתם על ההסכם לשביעות רצונה של האישה אותה ייצג עורך הדין שהוכיח שניסיון , מקצועיות ובעיקר יצירתיות עשויות להיות שוות המון כסף.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן