חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רצח בן דוידוביץ': ארבעה חשודים נוספים נעצרו הלילה

הלילה: ארבעה חשודים נוספים נעצרו בחשד למעורבות ברצח בן דוידוביץ'. החקירה נמשכת | מילן מועלם

במסגרת חקירת רצח בן דוידוביץ' נעצרו הלילה ארבעה חשודים נוספים בגילאי 20-50 תושבי אשקלון בחשד למעורבות ברצח. הארבעה מצטרפים לארבעה שכבר עצורים מיום רביעי. את הרצח חוקרים ימ"ר לכיש. הארבעה הנוספים יובאו בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם. צו איסור הפרסום נותר בתוקף עד 30 ביוני אז יותרו לפרסום פרטים נוספים מהפרשה הקשה.

בית המשפט הורה אתמול להאריך את מעצרם של ארבעת המעורבים ברצח בן דוידוביץ' ז"ל בגן האירועים גני הצבי בברכיה. מעצרם של שלושה הוארך בחמישה ימים ומעצרו של הקטין הוארך בשלב זה בארבעה ימים. בשבוע הבא יתייצבו שוב בפני בית המשפט.

על פי החשד, בין המעורבים התפתחה קטטה בתוך כתלי האולם. המריבה יצאה מפרופורציה והמשיכה לחניון שם התפתחה קטטה נוספת בה היה מעורב דוידוביץ'. אחד מהחשודים דקר מספר פעמים את הקורבן שהתמוטט כעבור מספר דקות ופונה לברזילי בניידת טיפול נמרץ.

כאמור, ביום רביעי נקבע מותו של דוידוביץ' כשהוא מותיר אחריו הורים, אחים, אישה וילדים. גורם המקורב לצדדים סיפר: "כלל המעורבים מכירים זה את זה ולא הייתה בינהם יריבות יוצאת דופן. חלקם אף היו חברים של בן. היו שם סמים ואלכוהול וויכוח סתמי יצא מפרופורציה עד לכדי רצח. כולם המומים ולא מבינים איך זה הגיע למצב כל כך חריג. ויכוח טיפשי נגמר כל כך רע, זה לא נתפס".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן