חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שומר החומות עוד כאן

פרלמן נפצעה קשה מפגיעה ישירה בביתה. המטפלת שלה נהרגה במקום. הלוויתה נערכה היום | מילן מועלם

נעמי פרלמן הלכה היום לעולמה. פרלמן נפצעה באורח קשה במהלך מבצע שומר החומות כאשר ביתה ספג פגיעה ישירה.

פרלמן, ילידת 1931, עלתה מפולין כשורדת שואה, היישר לשכונת 'מגדל' בעיר. בעלה, יעקב ז"ל, היה נגר במקצועו ושניהם תרמו בצורה משמעותית לייסודה ובנייתה של העיר אשקלון בתחילת ימיה. את ביתם בשכונת אפרידר, אותו בית שקיבל את הפגיעה הישירה מהרקטה במהלך המבצע, רכשו לפני 64 שנים ומאז התגוררו בו והקימו בהו את משפחתם ואת שני ילדיהם, ציפי ושוקי.

מרגע הפגיעה, בעקבותיו נהרגה במקום המטפלת של נעמי, סהומי סנדוש, חיי המשפחה התהפכו והילדים סעדו את האם במסירות ובעקביות, עד הבוקר, בו הלכה לעולמה. נעמי פרלמן הותירה אחרי שני ילדים כאמור, נכדים ונינים והיא בת 91 במותה.

בכך עלה לשלושה מניין ההרוגים, תושבי אשקלון, בעקבות מבצע 'שומר החומות'. ראש העיר, תומר גלאם, הנחה את מינהל הרווחה ללוות את המשפחה בשעות קשות אלו ולהעניק להם את כל הסיוע הדרוש.

ראש העיר: "קיבלנו את הבשורה הקשה על פטירתה של שורדת השואה, תושבת אשקלון וממייסדיה, נעמי פרלמן, שנפגעה לפני כתשעה חודשים באורח קשה מפגיעה ישירה של רקטה בביתה במהלך מבצע 'שומר החומות'. נעמי נפצעה כאמור באורח קשה והמטפלת שלה, סהומי סנדוש נהרגה במקום. מאז הפציעה עברה נעמי סדרת ניתוחים וטיפולים, אולם מצבה המשיך להידרדר עד שהפכה סיעודית והבוקר לצערנו הלכה לעולמה. מינהל הרווחה בעיריית אשקלון מלווה את המשפחה בשעות קשות אלו ומציע להם כל סיוע אפשרי. ליבנו עם משפחתה היקרה. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

פרלמן נפצעה קשה מפגיעה ישירה בביתה. המטפלת שלה נהרגה במקום. הלוויתה נערכה היום | מילן מועלם
דילוג לתוכן