חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תושבי אשקלון, זקוקים לדרכון לקיץ? כל הפרטים

אנא התאזרו בסבלנות: ארבע לשכות גדולות החלו הבוקר להנפיק דרכונים ללא תור. הלשכות יהיו פתוחות במשך חודש שלם | מילן מועלם

אחרי שנתיים של תורים ממושכים ומתישים להנפקת דרכון, הפיילוט של שר הפנים משה ארבל יצא הבוקר לדרך למשך חודש. בלשכות האוכלוסין וההגירה הגדולות בארץ – ירושלים, תל אביב, באר שבע וחיפה – יינתן שירות להנפקת דרכונים ללא קביעת תור מראש. 

ארבע הלשכות יפעלו בימים ראשון עד חמישי בין השעות 21:00-07:30 ללא קביעת תור והמרכז לדרכונים ביומטריים בבני ברק יפעל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 22:00-08:00, ויינתן שירות בקביעת תור מראש בלבד. כל שירות אחר שאינו הנפקת דרכון, לא יתאפשר באותן לשכות מהיום ועד ה-15 ביוני, ומי שקבע תור מבעוד מועד ללשכות אלה יוכל להגיע אך עלול להיווצר עיכוב בקבלתו בשל העומס הצפוי.

מרתון דרכון – חודש של מרתון הנפקת דרכונים בלי להזמין תור!

חודש של מרתון הנפקת דרכונים בלי להזמין תור! 4 לשכות מרכזיות שיפעלו חודש שלם מהבוקר עד הערב. וגם מרכז ייעודי להנפקת דרכונים ביומטריים בבני ברק יהיה פתוח עד הערב בהזמנת תור בלבד. אז התאזרו בסבלנות, זה אולי ייקח קצת זמן, אבל בסוף כל אחד יספיק להנפיק!

שר הפנים משה ארבל פרסם הבוקר אגרת מיוחדת לאזרחי ישראל בה כתב: "מזה כשנתיים מדינת ישראל מתמודדת עם משבר הדרכונים. הקושי בקביעת תור להנפקת דרכון בלשכות רשות האוכלוסין וההגירה הגיע למצב בלתי נסבל עבור אזרחים רבים. בתחילת השנה הציב שר הפנים הקודם אריה דרעי את פתרון המשבר בראש סדר העדיפויות של המשרד, והשבוע אנחנו מתחילים את מבצע 'מרתון דרכון' על מנת לשנות את המגמה. 

כפי שאתם כבר יודעים, החלטנו לייעד בחודש הקרוב לפחות את ארבע לשכות האוכלוסין וההגירה המרכזיות לטובת הנפקת דרכונים בלבד מהבוקר עד הערב – וללא צורך בקביעת תור מראש. פתחנו גם לשכה חדשה בבני ברק שתעסוק רק בהנפקת דרכונים, שאליה ניתן להגיע עם קביעת תור בלבד.

ביקרתי בלשכות ואני יכול להגיד בלב שלם שכל עובדי רשות האוכלוסין וההגירה רתומים ונחושים להצליח במהלך שיזמנו. חשוב לנו, שכל מי שרוצה לטוס בחופשת הקיץ ואין לו דרכון בתוקף – יספיק להנפיק.

צילום: גולן סבג עיריית שדרות, חיים צח לע"מ

במהלך החודש הקרוב צפויים להגיע המונים ללשכות שבהן מתקיים 'מרתון דרכון'. צפויים להיות תורים ארוכים, עומסים, לחץ והרבה זמן המתנה. אנו מודעים לכך, ופועלים להקל כמה שאפשר.

אזרחים יקרים, אני מבקש מכל אחת ואחד מכם באופן אישי, פנו יום ותיערכו בהתאם, זה יכול לקחת כמה שעות. ובהגיעכם ללשכות, אנא התאזרו בסבלנות, כבדו איש את רעהו, וגלו אורך רוח". 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אנא התאזרו בסבלנות: ארבע לשכות גדולות החלו הבוקר להנפיק דרכונים ללא תור. הלשכות יהיו פתוחות במשך חודש שלם | מילן מועלם
דילוג לתוכן