חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"תחזור למרוקו": משה אטיאס נקלע לעימות עם פעילת שמאל ועורר סערה ברשת

הסערה הבאה: חבר מועצת העיר משה אטיאס תועד בסוף השבוע על ידי מפגיני שמאל כשהוא צועק למפגינה: "לכי לגרמניה, לנאצים, שם המקום שלך". הסרטון צבר תאוצה והופץ ברשת אך חובה לציין כי מדובר בסרטון שערוך בצורה מגמתית שאינה משקפת את האירוע כולו. האירוע התרחש מחוץ לביתו של השר אבי דיכטר

חבר המועצה שנקלע לסערה כתב היום בפתיחות על האירוע: "רץ בקבוצות סרטון שלי בהפגנה וחשוב לי לספר את התמונה כולה. ביום שישי האחרון נקלעתי להפגנת מתנגדי הרפורמה מול ביתו של אבי דיכטר, עצרתי ליד והצטרפתי לאלה שעמדו מול מתנגדי הרפורמה. בשלב מסויים מישהו מבוגר בשם בני, צילם את מתנגדי הרפורמה ואלו תקפו אותו באלימות פיזית ומילולית, נתנו לו מכה ביד והפילו לו את הטלפון".

No Title

No Description

"אני מיד באתי לעזרתו, על מנת להפריד ולהוציא אותו משם, מיד גם אני ספגתי קללות מבישות, שעדיף שלא אגיד אותם פה. אבל קללות גזעניות וקשות מאוד. אמרתי להם למה לקלל, למה לנבל את הפה (יש סרטון שמראה את זה) אבל זה לא עזר. הייתה אחת שצילמה את הכל והיא ועוד בחור לא הפסיקו לקלל ולטנף. השיא היה שהיא אמרה לי "תלך מפה, זה לא המקום שלך, תחזור למרוקו לשם אתה שייך".

"פה כבר לא יכולתי לשתוק ואמרתי לה, "תחזרי את למקום שלך, לגרמניה לנצאים את מתאימה להם". כמובן שהם מיד שיחררו סרטון ערוך של 13 שניות שבהם רואים רק את מה שאני אמרתי. בסרטון הערוך, רואים שאני אומר לה "תחזרי את למקום שלך" מבינים מזה שזה משפט שנאמר אחרי שהיא אמרה לי משהו ומה שאמרתי בא בהמשך למה שהיא אמרה, היא לא פירסמה את מה שנאמר לפני כי היא יודעת מה שומעים שם ומה רואים שם. הטעות שלי היא שגם אני לא פתחתי מצלמה וחבל שכך. אני מכה על חטא שאפשרתי לעצמי לרדת לרמה שלה ושל עוד כמה אנשים שהיו לידה ועל כך אני מצר, ואם משהו נפגע ממה שאמרתי אז אני מתנצל מראש, כולנו יהודים ועם אחד שחייב ערבות הדדית".

"נכנסנו לימי תשעה באב, צריך להרבות באהבת חינם ופחות לשון הרע. בימים אלו נחרבה ירושלים ומדינת ישראל ואני מקווה ומתפלל שאנחנו לא לקראת חורבן בית שלישי", סיכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן