חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עשינו זאת: אשקלון בחמישייה הפותחת

לצד המזהמים ותחלואת הסרטן – תושבי אשקלון לוקחים את הסביבה הירוקה ברצינות ועוברים לרכבים חשמליים. ומה לגבי המחסור בעמדות טעינה? | מילן מועלם


יבואני הרכב בישראל מדווחים על שינוי מגמה חיובי בישראל, שינוי שהגיע גם לתושבי אשקלון. בעוד העיר מתמודדת עם זיהום אוויר כבד ותוספת מזהמים לעיר לצד תחלואת סרטן חריגה, נראה כי תושבי אשקלון הפנימו את חשיבות הסביבה הירוקה וביצעו שינוי בהרגלים.

בדו"ח שהופץ בקרב יבואני הרכב עולה כי בתל אביב רשומות 9,560 מכוניות חשמליות בבעלות פרטית – מה שהופך אותה לעיר המובילה בישראל במספר החשמליות שאינן רשומות על שם חברות ליסינג, השכרה או סוחרים. בפתח תקווה, שנמצאת במקום השני, מדובר ב-6,579 חשמליות בבעלות פרטית, במקום השלישי נמצאת רחובות עם 5,712 חשמליות.

במקום הרביעי נמצאת באר שבע עם 4,010 חשמליות, ובמקום החמישי אשקלון עם 3,981 חשמליות בבעלות פרטית. במקום השישי נמצא אזור השרון עם 3,873 חשמליות פרטיות, ואילו חיפה נמצאת במקום השביעי עם 3,821 חשמליות.

אלא שלמרות הנתונים, עיריית אשקלון רחוקה מלעמוד בקצב וברחבי העיר אפשר למצוא עמדות טעינה בודדות לעומת הערים האחרות שהפנימו את חשיבות הרכבים החשמליים. למרות טענות בעלי רכבים בעיר, העירייה עדיין מתנהלת בעצלתיים ואולי הדירוג החדש יגרום לה לפעול ולקדם הקמת עמדות טעינה עירוניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן