חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אדיר טאייב מאשקלון נהרג בתאונת הדרכים בצומת ברכיה

ברוך דיין האמת: אדיר טאייב, תושב אשקלון בן 27 הוא ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה הבוקר בצומת סילבר. אחיו שוטר בתחנת המשטרה באשקלון ואביהם ששירת במג"ב נפטר לפני עשרים שנה כשאדיר ז"ל היה בן שבע בלבד. הלוויתו נערכה בשעה 19:00 בבית העלמין בגבעת ציון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה דיווחו על רוכב אופנוע ללא סימני חיים עם פציעה רב מערכתית וקבעו את מותו. נהג הרכב גבר כבן 70 פונה לבי"ח ברזילי במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים.

תאונת דרכים קטלנית. צילום: דוברות מד"א
תאונת דרכים קטלנית. צילום: דוברות מד"א

מהמשטרה נמסר: "בוחני תאונות הדרכים של המשטרה, פתחו הבוקר בחקירת נסיבות תאונה קטלנית שאירעה בכביש 4 / צ.סילבר, ביו רוכב אופנוע לרכב פרטי, שכתוצאה ממנה נהרג הרוכב כבן 27. נהג הרכב פונה לבית החולים ברזילי במצב בינוני ובהמשך יחקר באשר לנסיבות התאונה".

חובשי רפואת חירום במד"א אחמד אבו מוך ויקיר קנדיל סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה מאוד. רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב היה בהכרה כשהוא סובל מחבלות בראש ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן