חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי הביקורת: עיריית אשקלון מיישרת קו עם הערים הגדולות

בעקבות הביקורת על המחסור המשמעותי בעמדות טעינה לרכבים חשמליים, הודיע גלאם כי בקרוב יתווספו עמדות רבות ברחבי העיר | כל הפרטים

בשבוע שעבר פרסמנו על גידול משמעותי במספר הרכבים החשמליים בעיר ולצד זאת על מחסור של ממש בעמדות הטעינה והיום, הודיע ראש העיר גלאם כי בקרוב תחל העירייה בהצבת עמדות טעינה לרכבים חשמליים. עשרות עמדות, חלקן מהירות, יוצבו במוקדים מרכזיים ובאזורים רווי בנייני מגורים, בהתאם לצרכי התושבים שיזכו גם לתעריף מוזל לדברי ראש העיר.

עוד אמר כי "נעניק שירות מיטבי לצורך הגובר וגם, נסייע בקידום אנרגיה ירוקה ומתחדשת. מפה עם מיקומי העמדות ופרטים אודות הרישום להטבה יפורסמו בהמשך".

כפי שפורסם בשבוע שעבר, בדו"ח שהופץ בקרב יבואני הרכב עולה כי בתל אביב רשומות 9,560 מכוניות חשמליות בבעלות פרטית – מה שהופך אותה לעיר המובילה בישראל במספר החשמליות שאינן רשומות על שם חברות ליסינג, השכרה או סוחרים. בפתח תקווה, שנמצאת במקום השני, מדובר ב-6,579 חשמליות בבעלות פרטית, במקום השלישי נמצאת רחובות עם 5,712 חשמליות.

במקום הרביעי נמצאת באר שבע עם 4,010 חשמליות, ובמקום החמישי אשקלון עם 3,981 חשמליות בבעלות פרטית. במקום השישי נמצא אזור השרון עם 3,873 חשמליות פרטיות, ואילו חיפה נמצאת במקום השביעי עם 3,821 חשמליות.

אלא שלמרות הנתונים, עיריית אשקלון רחוקה מלעמוד בקצב וברחבי העיר אפשר למצוא עמדות טעינה בודדות לעומת הערים האחרות שהפנימו את חשיבות הרכבים החשמליים. למרות טענות בעלי רכבים בעיר, העירייה עדיין מתנהלת בעצלתיים ואולי הדירוג החדש יגרום לה לפעול ולקדם הקמת עמדות טעינה עירוניות.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן