חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך תהפכו את המתנות לראש השנה לעובדים למשתלמות לעסק?

קרדיט תמונה FREEPIK

ראש השנה הוא בין החגים החשובים בלוח השנה היהודי, וכמועד משמעותי נהוג לחלק מתנות לעובדים לרגל חג זה. לקראת ראש השנה, עסקים מחפשים דרכים יצירתיות לפרגן לעובדים במתנת חג. מתנות ממותגות לעובדים לכבוד השנה החדשה לא רק משמשות כאות הערכה אלא גם מחזקות את נאמנות העובדים והמוטיבציה שלהם במקום העבודה. מתנות מותאמות אישית עם הלוגו או הערכים של החברה יכולות לגרום לעובדים להרגיש חלק ממשהו גדול יותר, ולשפר את המעורבות והחיבור שלהם לסביבת העבודה. המתנות בחגים הם מחווה משמחת לעובד.

כמובן שמומלץ לבחור להעניק מתנות לראש השנה כיפיות ומתחשבות, כאלו שהעובדים יכולים להשתמש בהם בשעות הפנאי יש חלק משמעותי בבניית תרבות ארגונית חיובית שבה העובדים מרגישים מוערכים ומוכרים. אבל איך אפשר להפוך את המתנות למשתלמות עבור העסק? התשובה היא פשוטה – מיתוג. ברגע שתבחרו מתנה שימושית ואיכותית ותטביעו עליה את הלוגו של החברה, אתם יוצרים כלי פרסום חזק מאוד שיזכה לחשיפה רבה בכל פעם שיעשה שימוש במתנה.

רעיונות למתנות לראש השנה שיהיו הצלחה בטוחה

כשצריך לבחור מתנות לראש השנה לעובדים, אין ספק שמתנות איכותיות וממותגות יהיו הצלחה בטוחה. כך גם תשמחו את העובדים שלכם וגם תקדמו את המותג העסקי. קבלו חמש רעיונות למתנות שוות במיוחד שהעובדים שלכם ישמחו לקבל ולהשתמש בהם, ועל הדרך יתרמו לחשיפה לעסק שלכם:

  • גאדג'ט טכנולוגי – גאדג'טים היא אולי הקטגוריה הפופולארית ביותר כיום למתנות חג בחברות וארגונים. זה יכול להיות דיסק או קי מעוצב, מטען לרכב, כוס תרמית של טייק אווי או כיסוי ייחודי לסמארטפון. אלה מתנות בסטייל שיכולות להגיע עם הלוגו של החברה שלכם על גביהם, ובטוח שהעובדים ישתמשו בהן בשגרת היומיום, כך שבכל מקום יוכלו לראות את לוגו העסק שלכם וגם לדבר עליו.
  • פריטים לפי עונה – מטריה ממותגת, תיק לבריכה או לים, צידנית מתקדמת, שמשיה, כובעי מצחייה, אלו ועוד הן דוגמאות למתנות שימושיות ומתאימות במיוחד למיתוג שיוכלו לשמש את העובדים שלכם בהתאם לעונת השנה, ועל הדרך לפרסם את העסק.
  • כוס טייק אווי רב פעמית לשתייה חמה וקרה – בקבוקי מים או כוסות קפה, הם מתנות שימושיות שמתאימות לשגרת היומיום לשימוש יומיומי. כוסות כאלו הן פופולאריות מאוד וסביר שישתמשו בהן הרבה, מה שיבטיח חשיפה ללוגו העסק שלכם ולמותג.

מתנות לחג שהעובדים ישמחו לקבל ולא יקרעו לכם את הכיס

מציאת מתנה לחג ראש השנה עבור העובדים שתהיה גם בעלת ערך וגם נוחה מבחינת תקציב יכולה להישמע כבלתי אפשרית אבל זה בהחלט לא נכון. תוכלו לבחור במתנה שווה לעובדים שלא תהיה יקרה מדי ועם זאת מרשימה. אלא המחשבה מאחוריה. מתנות לראש השנה צריכות להביע את ההערכה לצוות העובדים מבלי להיכנס להוצאות כבדות מדי.

כמובן שכל עסק יודע שנדרשת השקעה מסוימת עבור מתנות לחג ראש השנה, אבל אפשר לבחור במתנות שההשקעות בהן ישתלמו.

אם אתם לא בטוחים איזו מתנה תתאים ולא רוצים להסתפק בשובר מתנה רגיל, וחשוב לכם לבחור מתנה שהעובדים ישמחו לקבל נסו לברר מולם, או לערוך סקר קצר בנוגע להעדפותיהם כדי להבין מה הם היו מעדיפים לקבל, גישה זו מבטיחה כי המתנות שתחלקו יהיו משהו שעובדי החברה באמת ישמחו לקבל מה שכמובן יעלה את ערך המתנה עבורם.

אפשרות נוספת היא פריטים פרקטיים שניתן להשתמש בהם בחיי העבודה היומיומיים, כגון מחברות מעוצבות או ספלי קפה ממותגים, מוערכים לעתים קרובות. אף על פי שאלו מתנות פשוטות יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן