חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איש השב"כ לשעבר ארז שטרית: "ג'נין, הגיע זמנך"

ג'נין, הגיע זמנך. שוב ושוב הם טועים. הם מביטים לישראל בעיניים שטופות שנאה וקנאה. מביטים במגדלים המנצנצים שצומחים לגובה. מביטים בתשתיות המתוחכמות שמתווספות עוד ועוד.

מערכת כבישים מסועפת. אזרחים , שנוסעים במכוניות שאם הרכב כבר בן 5 שנים, זה כבר ישן. הייתם מאמינים? ככה אנחנו נראים מבחוץ. פה אנחנו עסוקים בלכעוס אחד על השני, אולי אפילו אנחנו חושבים שאנחנו שונאים, אבל זאת לא שנאה. זה ויכוח על דרך שאיבד את הדרך.

ואם רוצים להבין מה הדרך, הדרך היא האחדות. אנחנו עם אחד. הביטו שוב לג'נין , ולהבטחות שלהם להשמיד ולאבד אותנו ..ממש כמו ההבטחות שמרצפות שוב ושוב את התנ"ך שלנו. ואתם יודעים מי ניצח בסוף נכון?

אז גם הפעם ננצח. החמאס בעזה יושב לו בשקט , מבין שלא כדאי לו לייצר סבב של ממש מולנו כי יתכן שזה יהיה הסבב האחרון שלו. אז הוא מפעיל מרחוק, כמו בובה על חוט את הכפופים אליו מצפון השומרון.

הכסף האיראני זורם לשם יחד עם הוראות הרכבה של חמרי נפץ פצצות וטילים כאילו קנו הכל באיקאה. והכל איראני. ורפי השכל שם, שוב טועים ומיחסים לנו פחד, עייפות וחוסר רצון להתעמת. והם מגזימים . מפעילים מטען גחון על רכב משוריין שלנו בצאתו מהעיר ג'נין.

מטען אחד יותר מידי. ואם לא די בכך, יורים טילים מאולתרים ממש כמו ההם של ראשית הטילים מעזה לפני כל כך הרבה שנים. אבל אנחנו כבר למדנו לא לזלזל. למדנו מה קורה אם מרשים לטילים כאלו להתרומם. ולמדנו לא להרשות לצפון השומרון להפוך שוב לעזה.

אנחנו די התעייפנו מלהיות כל הזמן בסדר עם כולם. והחלטנו להפעיל סך הכל כמה מטוסים ומסוקים שיגנו על החיילים מלמעלה אל מול החמושים שיורים עליהם מכל עבר. וג'נין? בהלם מוחלט. כעת הם מבקשים מכל מי שרק אפשר שנפסיק כי בעל הבית השתגע. כל מה שהם בנו חודשים ארוכים, קורס כמגדל קלפים רופס.

ואנחנו, לא נעצור. המבצע הזה ימשיך רק עד שנחזיר את היכולת לעבוד בשקט וברוגע מול הטרור בצפון השומרון. נפרק להם את המחסומים ונפוצץ להם את המטענים ומעבדות הנפץ. אבל הניצחון בג'נין הוא לא רק ניצחון שם. הוא גם ניצחון מול חיזבאללה בלבנון שפתאום מבין שבעצם כדאי בשקט בשקט לפנות לשטחם את האוהלים בהר דב. כי בעל הבית השתגע. וחמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה…ידברו ויאיימו וזהו. יבטיחו לנקום אבל …בגדה. והגדה תבין שעדיף שהרשות הפלסטינית תשלוט ותייצר סדר ושקט ולא המחבלים שהרסו שוב את הכבישים, התשתיות והביאו רק הרס ומוות מיותרים. בעצם מהגדה עובדים בישראל.משם מגיעה הפרנסה לא?

אז הביטו על התמונה המלאה והבינו עד כמה חיוני המבצע בג'נין. הוא יביא שקט לצירים באיו"ש. הוא יביא להרתעה חדשה משמעותית בגדה. הוא יוריד את כמות הטרור בטווח הקרוב בגדה כולה. זה גם ירתיע את חיזבאללה..מי רוצה ששוב יחריבו לו את רובע הד'אחיה בבירות? והוא יאפשר לנו להתפנות ולטפל סוף סוף בראש הנחש שבאיראן. ולכם ולנו נותר רק לשוב ולהתאחד כי בעצם …טוב פה. יש לנו אחלה מדינה נכון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן