חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דומרני הורחק מאשקלון

המשטרה הרחיקה מהעיר את דומרני וצ'יקו דהן מחשש לחיסול חשבונות. גורם בכיר על הודעת גלאם: "יש עדיין פערים טכנולוגיים" | מילן מועלם

על רקע החשש לחיסול חשבונות ופגיעה בבני המשפחה של העצורים בחשד לניסיון החיסול של ניסים דומרני, המשטרה הרחיקה היום את אביו, שלום דומרני ואחד מבכירי הארגון, צ'יקו דהן מהעיר למשך 15 ימים בשלב זה.

במשטרה קיים חשש ממשי שדומרני, גם כשהוא מורחק, יבקש לנקום את ניסיון הרצח של בנו, על אף שיחסי השניים היו צוננים בשנים האחרונות. דומרני הבן עדיין במצב קשה.

אתמול, הודיע ראש העיר תומר גלאם כי שוחח עם מפקד תחנת משטרת אשקלון, סנ"צ מאיר חכמון בעניין הפשיעה בעיר וביקש ממנו לתגבר את הכוחות באשקלון.

 

במשטרה לא אהבו את הודעת ראש העיר בלשון המעטה וגורם בכיר אמר: "אף אחד לא רוצה להתחלף עם המשטרה בשמירה על התושבים אבל רגע לפני שראש העיר מוציא הודעות כל כך בומבסטיות, הוא מוזמן לדאוג לרשת את העיר במצלמות, דבר שהוכח כתורם מאוד לבטחון התושבים. למרות פניות חוזרות ונשנות מצידנו, ולמרות שבתיקים מאוד חשובים היו חסרים לנו סרטוני אבטחה, עד כה אין התקדמות בעניין והעיר עדיין לא מרושתת. אפשר לפתור את העניין במספר ימים, הכדור במגרש של העירייה".

כפי שפורסם לא אחת, סכסוך בין מתמודדים על המכרז להתקנת ותחזוקת מצלמות אבטחה בעיר, מנע בחודשים האחרונים תחזוק שוטף ותושבים רבים המבקשים להשתמש בסרטוני אבטחה במקרים של פריצות לרכבים, בתים או תאונות דרכים, נענים על ידי המוקד העירוני כי אין מצלמות ברחובות רבים בעיר.

למרות שהמשטרה פנתה לא אחת לעיריית אשקלון וביקשה לקדם הקמת מערך מצלמות אבטחה כפי שקיים באשדוד, בעירייה עדיין לא טיפלו ברצינות הנדרשת בבקשה. למשטרה אין כל אפשרות לחייב את עיריית אשקלון לפעול בנושא וכפי שאמר בכיר בארגון, הכדור בהחלט בידיו של ראש העיר.

חיים בפחד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

המשטרה הרחיקה מהעיר את דומרני וצ'יקו דהן מחשש לחיסול חשבונות. גורם בכיר על הודעת גלאם: "יש עדיין פערים טכנולוגיים" | מילן מועלם
דילוג לתוכן