חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגדלת הישבן ועיצובו למראה מושלם

קרדיט תמונה PIXABAY

תגידו מה שתרצו, אבל לחיות עם הגוף המושלם מאפשר לנו חווית חיים אחרת. הביטחון העצמי, תפיסת הגוף, וחווית החיים שלנו פשוט טובים יותר, וזה משמעותי עד מאוד. יעידו על כך משני הכיוונים אלו שזכו בגוף יפהפה (ויודעים מה זה אומר לשמור עליו, עם כושר, דיאטה וכיו"ב), ומנגד אלו מאיתנו שזכו לגוף פחות מושך לפי הסטנדרטים המחמירים של החברה המודרנית. הגדלת הישבן ועיצוב הישבן הם חלק משמעותי בעיצוב הגוף כולו, והיום אנחנו נדבר על זה.

בעוד שהליכים כירורגיים פלסטיים רבים כמו הגדלת החזה או ניתוחי מתיחת פנים מדוברים באופן שוטף במדיה ובין אנשים, הרי שהליך להגדלת ישבן הוא יחסית חדש בישראל. ישנם מקומות בעולם, וארה"ב בראשם, בהם הניתוח הזה הוא כבר חלק בלתי נפרד מתפריט ההליכים הכירורגיים המומלצים והזמינים, וכעת גם אנחנו יכולים ליהנות מעיצוב ישבננו.

מה בתפריט לצד הגדלת הישבן?

ישנם מספר ניתוחים שתוכלו לעבור בכדי לשפר את מראה הישבן שלכם –

  • הרמת הישבן – מדובר בהליך של הסרת עודפי עור אצל מי שסובלת מנפילת ישבן עקב ירידה משמעותית מאוד במשקל הגוף, לאחר דיאטה ממושכת למשל. ההליך מכוון ליצירת מראה צעיר וטבעי כפי שהיה לפני הצניחה, ולא בהכרח להגדלה מהנפח הטבעי שלו.
  • הגדלת הישבן עם שתלי סיליקון – שתלי הסיליקון הפכו מפורסמים בעיקר כשתלים להגדלת החזה, אך כיום הסיליקון נמצא בשימוש בניתוחים פלסטיים שונים, כולל, בין היתר, להגדלת נפח הישבן. השתלים השונים מאפשרים גישה למראה שונה, אגסי, לב הפוך, מזדקר, הכול לפי הטעם האישי, וההחדרה הנסתרת של הסיליקון משאירה אתכן עם סימן נסתר לגמרי מעין.
  • שימוש בשומן הגוף – למי שיש מספיק שומן גוף, אפשר לבצע הגדלה של הישבן תוך שימוש בשומן הגוף שלך עצמך. שיטה זו היא הפופולארית על פי רוב, לפחות אם שואלים את הרופא המנתח, שכן היא מציעה אחוזי הצלחה עוד יותר גבוהים מהשאר (שגם ככה יש להם אחוזי הצלחה מרשימים), וההליך פשוט יחסית. מדובר בשאיבה של שומן עודף ממקומות אחרים בגוף, והזרקתו ישירות לישבן בכדי לעבות אותו. בצורה זו נהנים משני ציפורים ביד – סילוק שומן עודף ממקום אחד, וישבן חטוב וגדול יותר מנגד.

תזכרו: זה ניתוח!

למרות שמדובר בתהליך שנועד לשפר את המראה, יש לזכור כי מדובר בניתוח לכל דבר, הליך רפואי שמצריך הכנה והתאוששות בכדי לחזור לשגרה בריאים וחזקים, ללא כאבים או בעיות. נכון, זה לא הליך מורכב מאוד, אך עדיין הוא דורש את תשומת הלב הראויה כמו כל הליך כירורגי אחר שבו פולשים לגוף ומשנים בו משהו (לכן – "הליך פולשני").

במרפאה של ד"ר בני מייליק תקבלו הסבר מלא ומקיף על כל הנושא, תוך ייעוץ והכוונה לבחירה בניתוח הגדלת הישבן הנכון לכם, כיצד להתכונן אליו ספציפית, ולמה לצפות לאחריו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן