חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החשד: מרתף "מעשים מגונים" במתנ"ס נווה אילן

המשטרה קוראת למתלוננים נוספים להגיע להתלונן על אב הבית של מתנ"ס נווה אילן לאחר שעלה החשד כי המחסן שימש כחממה למעשים מגונים | מילן מועלם

"חושדים שהמקום שימש כמרתף עינוגים של החשוד": כך אמר היום לזירה גורם במשטרה בעקבות מעצרו של אב הבית ממתנ"ס נווה אילן שחשוד כי ביצע מעשים מגונים בצעיר שהגיע לבצע עבודות שירות במרכז הקהילתי. מעצרו הוארך עד ה-23.5 ובמשטרה קוראים למתלוננים נוספים להגיע להגיש תלונה וזאת לאחר שעלה חשש כי במקום אירעו מקרים דומים נוספים.

על פי פרוטוקול הדיון עולה כי החשוד אישר את המקרה אך טען כי מדובר במעשים בהסכמה מלאה. עוד הודה כי היו מקרים נוספים שהתרחשו במתנ"ס נווה אילן עם אנשים נוספים וכולם לטענתו היו בהסכמה מלאה. 

סניגורו של החשוד טען היום בבית המשפט: "כאשר אדם בגיל הבגירות מציע לבגיר אחר יחסים כאלה או אחרים והאחר מביע הסכמה או עניין ולאחר שהוא אומר לו מה הוא רוצה לעשות והבגיר אומר בסדר ושואל איפה והמציע אומר 'יש לי מקום פה', מבחינת המשיב או כל אדם אחר יש הסכמה להצעה כי הוא הולך לראות. מגיעים לחדר, הוא מבין שיש הסכמה כי הוא יורד איתו למקום אחרי שהוא הציע לו לעשות במקום הספציפי. אין התנגדות, המתלונן לא אומר 'סליחה מה אתה עושה?'. אני מבקש להפריד בין משהו לא מוסרי ולא אתי בין מעסיק לעובד, בקטע הפלילי עד שהוא לא אמר לו אל תיגע בי הוא חשב שהכל בהסכמה כי הוא הגיע למקום. הוא הציע, איפה אתה רוצה לעשות, פה למטה, יורדים למטה והמתלונן לא נרתע ולא אומר לא. רק שהוא נרתע ואמר להפסיק המשיב הפסיק. משיב ללא עבר פלילי, זה הצעה בין שני בוגרים שלקראת סוף המגע אמרו לו לא. אז למה צריך פה מעצר?".

כזכור, משטרת אשקלון פתחה בימים האחרונים בחקירת חשד לעבירות מין ומעשים מגונים שבוצעו ע"י אב בית באחד מהמתנ"סים בעיר, זאת בעקבות תלונה של צעיר בשנות ה-20 לחייו שהופנה אל אב הבית, לאחר שנגזר עליו לבצע עבודות לשירות הציבור.

במהלך סיור היכרות ראשוני שערך לו החשוד במתנ"ס, לפי החשד הוביל אותו אל המחסן, שם לטענת המתלונן ביצע בו החשוד מעשים מגונים בניגוד לרצונו, וכן לפי החשד אף הציע לו החשוד סיוע ברישום השעות שנגזרו עליו לבצע.

החשוד (שנות ה-50 לחייו מאשקלון), נעצר אמש לחקירה, במהלכה ביצעו השוטרים חיפוש במחסן המתנ"ס, שם איתרו מיטת עיסוי, אביזרי מין וחומרי סיכה שונים.

שבוע להפסקת האש: שקט מדומה או הרתעה אמיתית?

לא לבעלי לב חלש: אב בית במתנ"ס באשקלון חשוד במעשים מגונים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

המשטרה קוראת למתלוננים נוספים להגיע להתלונן על אב הבית של מתנ"ס נווה אילן לאחר שעלה החשד כי המחסן שימש כחממה למעשים מגונים | מילן מועלם
דילוג לתוכן