חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכול על פירסינג הליקס

 

קרדיט תמונה Shutterstock

מאז שאתם זוכרים את עצמכם רציתם לעשות פירסינג? לא לגמרי ידעתם איפה ואיך? כמובן שאפשר להבין אתכם, כי האמת היא, שהיום פירסינג זה עולם ומלואו. עוד לפני שאתם מחליטים האם פירסינג הליקס זו בחירה נכונה עבורכם, חשוב שתדעו דבר או שניים בנושא, ועל כך במאמר שלפניכם.

מה זה בדיוק פירסינג הליקס?

ראשית, כאשר מדברים על פירסינג הליקס מדברים למעשה על עגיל שיכול להיות עשוי במקומות שונים באוזן. יש אפשרות לעשות הליקס גבוה או נמוך והוא יכול, כמובן, להיות באוזן ימין או שמאל. בניגוד למה שרוב האנשים עושים, עגילים באוזניים בימינו הם עולם ומלואו. לכן, אם אתם רוצים לעשות עגיל קצת יותר מקורי, ברור מדוע תחשבו על אפשרות כמו הליקס. מדובר על עגילים מקסימים שמוסיפים הרבה להופעה החיצונית של כל אחד מאיתנו. לכן, אם גם אתם חולמים לעשות עגיל כזה, למה לדחות זאת עוד ועוד?

מה חשוב לבדוק כשרוצים לעשות פירסינג כלשהו באוזן?

בין אם אתם רוצים לעשות פירסינג הליקס ובין אם תרצו לעשות כל עגיל אחר באוזן, כמו עגילים צמודים או עגילים תלויים , יש כמה דברים שצריך להקפיד עליהם. אמונם זה נכון שמדובר על עניין שהפך להיות בשגרה והרבה מאוד אנשים עושים יותר מחור אחד באוזן, אך עדיין מדובר על משהו שעלול להזדהם. לכן חשוב מאוד לבדוק איפה אתם מתכוונים לעשות את הפירסינג שלכם. אתם לא באמת רוצים לקחת סיכון והדבר האחרון שתרצו, זה לגלות שלא עשו לכם את החור אחרי חיטוי מקצועי. לכן, אם יש לכם דילמה בין כמה וכמה מקומות שבהם תוכלו לעשות חורים באוזניים, כדאי יהיה לבדוק היטב לאן אתם פונים. עבודה מקצועית שכוללת גם חיטוי זה מסוג אותם הדברים שאי אפשר להתפשר עליהם. לכן שווה לבדוק בשבע עיניים את הדברים כדי להבטיח שתצאו מרוצים.

איך מטפלים בפירסינג?

כל מי שכבר עשה פירסינג כזה או אחר יודע שזה דורש מאיתנו גם טיפול. צריך לחטא את המקום ורצוי, לפחות לפרק זמן מסוים, לא להחליף את העגיל. למעשה, אחד מהדברים שיוכלו לעזור לכם להחליט איפה אתם רוצים לעשות פירסינג הליקס, זו השאלה האם תקבלו הסברים על הטיפול בפירסינג שלכם או לא. כל אחד מאיתנו אומנם עלול לגלות סימני אלרגיה כאלה ואחרים אחרי פירסינג, אך מה שחשוב זה לדעת מה עושים. איך מחטאים את המקום ואיך מקטינים את הסיכוי לזיהומים שונים. מדובר על עניין משמעותי ביותר, כי אם אתם כבר עושים פירסינג, מובן שתרצו ליהנות מהתוצאה הכי טובה שיש.

כך תבחרו את המקום הנכון לעשות בו כל פירסינג שתרצו

אתם מתלבטים היכן כדאי לעשות פירסינג הליקס? רוצים להבטיח שהחוויה כולה תהיה טובה וכך גם התוצאה הסופית? אם כך, יש כמה דברים שכדאי להיות ערים להם. למשל, האם המקום שאליו אתם פונים זה מקום ידוע? האם, כשאתם עושים חיפוש באינטרנט, אתם מוצאים כמה שיותר חוות דעת חיוביות אודות אותו מקום שבו אתם חושבים לעשות פירסינג? מעבר לכל אלה, כדאי לכם גם לברר עלויות. זה נכון שמדובר על עניין שכדאי להשקיע בו כדי להבטיח שעושים לכם את הפירסינג כמו שצריך, אך לא תמיד חובה לשלם מחירים גבוהים. יש היום לא מעט מקומות שבהם ניתן לעשות פירסינג במהירות ובקלות, כך שהתחרות בהחלט מורגשת. פנו אל הטובים ביותר ואל מי שגובה מחיר סביר. אתם תראו שלא תצטערו, ואין ספק שהתאהבו את הפירסינג החדש שלכם, אז למה אתם עדיין מחכים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן