חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המחוזי קיבל את ערעור המשטרה: נגר ומילאד ישהו במעצר בית ויורחקו מהדרום

ביהמ"ש השלום הורה לשחרר את אייל נגר וחמאזה מילאד החשודים בכוונה לבצע חיסולים, המחוזי קיבל את ערעור המשטרה והותיר את השניים בהרחקה מהדרום ומעצרי בית | מילן מועלם

שופט בית המשפט המחוזי, יואל עדן, קיבל היום את ערעור המשטרה והותיר את יד ימינו של בני שלמה, אייל נגר ואת חמאזה מילאד המשתייך לארגון הפשע של משפחת ג'רושי, במעצר בית מלא. השניים יורחקו מאזור הדרום למשך כשבועיים.

הערעור התקיים היום לאחר שאמש, הורתה שופטת בית משפט השלום באשקלון, סבין כהן, לשחרר את נגר ומילאד ללא תנאים מגבילים וזאת על אף המידע שהוצג בפניה ע"י המשטרה בדוחות סודיים. השניים כך על פי החשד, תכננו להוציא לפועל חיסולים הדדיים ולמרות זאת, השופטת כהן לא ראתה לנכון להטיל עליהם מעצרי בית והרחקה זמנית מהדרום. בעקבות בקשת עיכוב ביצוע, נותרו השניים אמש במעצרי בית. 

רץ ברשת: החגיגות בעקבות מותו של בני שלמה נמשכות

No Description

כזכור, ביום שישי בצהריים נעצר מילאד ברמלה בעוד אייל נגר נעצר עם נחיתתו בישראל על ידי ימ"ר לכיש. השניים שהו במעצר למשך לילה אחד ואמש הובאו להארכת מעצרם. בדיון שנערך היום במחוזי, החליט השופט עדן לקבל את ערעור המשטרה לאור הראיות שהוצגו בפניו והמידע המודיעיני שהצטבר בימ"ר והעיד על חשש ממשי מפגיעה בחיי אדם. 

השופט עדן כתב בהחלטתו: "סבורני כי לאור העולה מהחומר החסוי, העתירה מידתית, מאוזנת ומביאה במסגרתה את השיקולים מחד בפגיעה בחירותו של המשיב ומנגד הצרכים החקירתיים כמו גם העילות של מסוכנות וחשש לשיבוש".

סנ"צ עמי בן דוד על חיסול בני שלמה

No Description

כזכור, בתחילת חודש אוקטובר, חוסל ראש ארגון הפשע, בני שלמה על ידי רעולי פנים שירו בו מטווח אפס ונמלטו. שעות אחרי הרצח נעצרו מספר ערבים מרמלה המשתייכים על פי החשד לארגון הפשע של ג'רושי. כלל העצורים שוחררו בתום כארבעים יום מעצר וזאת לאחר שהמשטרה לא הצליחה לשכנע את בית המשפט שהם רוצחיו של שלמה. נכון להיום, שניים מהחשודים נמצאים במעצר בית שצפוי להסתיים בימים הקרובים. צו איסור הפירסום שהוטל על פרטי החקירה, הוארך גם היום. 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ביהמ"ש השלום הורה לשחרר את אייל נגר וחמאזה מילאד החשודים בכוונה לבצע חיסולים, המחוזי קיבל את ערעור המשטרה והותיר את השניים בהרחקה מהדרום ומעצרי בית | מילן מועלם
דילוג לתוכן