חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסתובבתי בשכונות הוותיקות באשקלון והזדעזעתי, מטרידים את התושבים"

תופעת הבדואים המטרידים את תושבי העיר הולכת וגוברת ולאיש אין מענה. מתי חג'אג' מבטיח: יש לזה פתרון

המועמד למועצת העיר, מתי חג'אג' שיתף הערב בעמוד הפייסבוק שלו פוסט שאמור להטריד את כולנו. חג'אג' סיפר על שיחה שקיבל מחברו: "לפני יומיים קיבלתי שיחת טלפון מחבר ילדות שגר באחת השכונות הוותיקות של העיר. ״אחי, אשקלון מתחילה להיות עיר מעורבת״, הוא אומר לי. שאלתי למה הוא חושב כך? ״בוא תראה מה הולך פה בלילות״.

"באתי", כותב חג'אג' ומתאר: "אתמול בלילה הסתובבתי איתו בשכונות הוותיקות של העיר והזדעזעתי. עובדים מהשטחים ובני מיעוטים מהפזורה מציקים לילדים ונערים ומטרידים נערות ונשים. איך אני יודע את זהות האנשים הבעייתיים?

ירדתי מהאוטו ושאלתי, דיברתי איתם, חלקם לא חשבו שזאת בעיה ללכת אחרי נערה ברחוב ולזרוק לה הערות מיניות וחלקם פשוט התגאו בזה, התגאו בלהציק ליהודים – כן, מה שאתם קוראים – מילה במילה. התושבים מפוחדים, הנוער מבוהל והתופעה מתעצמת".

לדבריו של המועמד למועצת העיר, לכשיבחר, יפעל למיגור התופעה ופירט: "בדיקת אישורי לינה של אותם עובדים מהשטחים. הגברת הנוכחות באזורים המועדים, אם המשטרה והשיטור העירוני לא מכירים את המוקדים – הם מוזמנים לפנות אליי ואסמן להם את האזורים הבעייתיים. להטיל סנקציות על בעלי דירות שמחלקים את הדירות ומשכירים אותן לשוכרים בעייתיים. רובם אגב, בכלל לא תושבי העיר אז לא באמת מעניין אותם מה הולך פה באמת.

שכונת עתיקות

הקמת יחידה עירונית שתגביר את האכיפה במקום, עם כל הצער שבדבר, למשטרה אין משאבים לטפל בבעייה. אשקלון התברכה בחיילים יוצאי יחידות קרביות שיכולים לעשות עבודה יוצאת דופן".

חג'אג' פנה למתווכים בעיר: "חברים, אל תמהרו למלא את הדירות המחולקות באנשים שגורמים בעיות בעיר. התופעה הזאת בסוף תגיע גם לשכונות שאתם גרים בהם ואז זה יהיה מאוחר מדי. אני מתחייב, שכשאבחר למועצת העיר אשים את הביטחון האישי שלנו, של התושבים, בראש סדר העדיפויות! אלחם ואעשה הכל בכדי שאתם תרגישו בטוחים להסתובב בכל מקום בעיר ובכל שעה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תופעת הבדואים המטרידים את תושבי העיר הולכת וגוברת ולאיש אין מענה. מתי חג'אג' מבטיח: יש לזה פתרון
דילוג לתוכן