חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הראיה המרכזית שגויה": רוצח שקד שלחוב מבקש משפט חוזר

ראיה מדעית חדשה? עורכות הדין של העבריין מישל ז'אנו טוענות כי לא היה מעורב ברצח שקד שלחוב ז"ל, כך פורסם הערב בחדשות 13 | מילן מועלם

חדשות 13 דיווחו הערב כי מישל ז'אנו שהורשע ומרצה מאסר עולם על רצח הנערה שקד שלחוב לפני עשרים שנה, מבקש משפט חוזר כשבבסיס הבקשה עומדת הטענה כי הראיה המרכזית שגויה. 

שלחוב ז"ל נרצחה בגלל טעות בזיהוי במסגרת סכסוך בין עבריינים. רצח הצעירה האכזרי זעזע את העיר וכעת חוזר לכותרות עם בקשתו של המורשע ברצח.

ז'אנו הורשע ברצח עם חברו ישראל גנון אחרי שניסו לפגוע בשלום דומרני וכאמור ירו בראשה של שלחוב ורצחו אותה בעת שהייתה עם חבר וחברה ברכב. 

הנערה שקד שלחוב ז"ל

 

בחדשות 13 דווח כי הרשעתו נשענה בין היתר על עדותו של העבריין ירון סנקר שסיפר כי ז'אנו וגנון הם הרוצחים, ועל האזנת סתר של המשטרה מהרכב שעל פי החשד נמלט מהזירה. כעת ז'אנו יציג בדיקות ממעבדת קול לפיהן הקול בהאזנת הסתר של המשטרה הוא לא קולו – והוא אף טוען כי הקול הוא של עבריין אחר.

עורכות הדין רויטל בן שבת כץ וימימה אברמוביץ, המייצגות את ז'אנו, מסרו לחדשות 13: "במסגרת הבקשה למשפט חוזר בפרשת רצח הנערה שקד שלחוב הוצגה ראיה מדעית חדשה המלמדת באופן חד משמעי כי ז'אנו לא היה מעורב בארוע הרצח וכי הראיה המרכזית עליה התבסס בית המשפט העליון הינה שגויה ועל כן יש לקיים משפט חוזר ולזכות את מישל ז'אנו".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ראיה מדעית חדשה? עורכות הדין של העבריין מישל ז'אנו טוענות כי לא היה מעורב ברצח שקד שלחוב ז"ל, כך פורסם הערב בחדשות 13 | מילן מועלם
דילוג לתוכן