חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נראה טוב: החלו העבודות להקמת הבית החדש של קהילת הגולשים באשקלון

העבודות יצאו לדרך: אחרי שנים של עבודה, חזון חבר המועצה יוחאי יפרח מתממש - מתחם ייעודי לקהילת הגולשים מוקדם סמוך למרינה וחוף דלילה | מילן מועלם

פרוייקט ייחודי יצא לדרך: מתחם ייעודי לקהילת הגולשים מוקם בימים אלו בחוף הגולשים, בסמוך למרינה ולחוף דלילה. המתחם החדש יהווה בית מיוחד מסוגו עבור קהילת הגולשים וישמש כמוקד משיכה לגולשות וגולשים מכל רחבי הארץ. במתחם שני מפלסים, כאשר המפלס התחתון יכלול מסחר ופינות ישיבה על הדק והמפלס התחתון יכלול פינות ישיבה מוגבהות – משני המפלסים ניתן יהיה לצפות בתחרויות הגלישה המתקיימות בחוף. על הפרוייקט עבד בשנים האחרונות חבר המועצה הממונה על החופים, יוחאי יפרח.

בנוסף, יכלול המתחם שירותים, מקלחות ומקום לאחסון גלשנים. בסמוך למתחם תוצב רשת עבור כדורעף חופים, אטרקציות ימיות ופינות ישיבה אטרקטיביות שישלימו את החוויה, הן עבור הגולשות והגולשים והן עבור המבקרים. נדגיש כי המתחם יהיה נגיש גם לאוכלוסיית הגולשים עם צרכים מיוחדים.

יסודות אדריכלים
יסודות אדריכלים

בעירייה מתכננים להרחיב את פעילות המתחם עבור קורסי גלישה עירוניים ופעילויות נוספות הקשורות בענף וצופים כי המתחם החדש ימצב את אשקלון כעיר חוף עם תרבות גלישה ענפה ויקדם אותה צעד נוסף למימוש הפוטנציאל התיירותי הטמון בה.

אורן מור יוסף, ממובילי קהילת הגולשים באשקלון, בירך על היוזמה ואמר: ״עשרות שנים אנחנו מחכים למתחם כזה ואני שמח לראות שזה סוף סוף קורה והעבודות החלו, הלכה למעשה. בשמי ובשם קהילת הגולשים המדהימה בעיר אשקלון, אני רוצה להודות לכל העושים במלאכה. ימים יפים לפנינו״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

העבודות יצאו לדרך: אחרי שנים של עבודה, חזון חבר המועצה יוחאי יפרח מתממש - מתחם ייעודי לקהילת הגולשים מוקדם סמוך למרינה וחוף דלילה | מילן מועלם
דילוג לתוכן