חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השבעה הסתיימה: שווארמה הרצל 42 תפתח ביום שלישי

רצח אמיר סעדה ז"ל הותיר את באי המדרחוב המומים וכואבים: ביום שלישי ייפתח המקום מחדש וינוהל על ידי בנותיו | מילן מועלם


הבוקר עלתה משפחת סעדה לקברו הטרי של אביהם אמיר סעדה ז"ל שנרצח בפתח בית העסק לפני שמונה ימים. סעדה הותיר אחריו אישה, בנות, משפחה וחברים רבים שהחליטו כי ימשיכו את דרכו של האב וכבר ביום שלישי בהתגייסות משותפת ובניהול בנותיו, תפתח שוב שווארמה הרצל 42 במדרחוב.

חבריו של סעדה ז"ל קוראים לציבור להגיע לתמוך במשפחה שחוותה אובדן פתאומי וקשה. הבוקר הודיעה המשטרה על הארכת צו איסור הפרסום על פרטי החקירה שמתנהלת בימים אלו בימ"ר. כזכור, סעדה נרצח בצאת השבת בעת שהגיע לפתוח את בית העסק. החשודים ברצח המחריד נמלטו מהמקום ושרפו את הטרקטורון איתו הגיעו לזירת הרצח.


אבל ירד על אשקלון: בשבוע אחד הלכו לעולמם בנסיבות מזעזעות בן דוידוביץ' ואמיר סעדה שנרצחו, השוטר רוני ידידי שנהרג בתאונת דרכים בחופשה ביוון ומקסים שמעוני שמצא את מותו במהלך עבודתו במאפיית אלעפיה.

רצף האירועים המפחיד הובילו לסערת רגשות של ממש בקרב תושבי העיר. הרשתות החברתיות סערו והתמלאו בתגובות ותחושות קשות מצד אשקלונים ולא רק. "מה קרה בעיר בזמן האחרון? מפחיד לפתוח כתבות, כל הודעה מקפיצה את הלב ונראה כי יש קללה על העיר. יש אווירה קשה וכולם מדברים על זה, צריך לעשות תפילה המונית", כתבה תושבת העיר.

תושבת אחרת כתבה: "אני מוכנה לארגן תפילה ולהביא רבנים כי לא ייתכן מה שקורה בעיר הזאת. יש עלינו מזל נאחס, מרגיש שמלאך המוות ירד על העיר. צריך לעצור את גלגל השלג הזה, כולם צריכים להתעורר". תושב העיר כתב: "מרגיש שמלאך המוות ירד על אשקלון. צריך לעשות את שנאת החינם המזוויעה שיש פה בין אנשים.

תחנת המשטרה באשקלון עובדת בימים אלו מסביב לשעון. חקירת הרצח של בן דוידוביץ' נמשכת בימים אלו תחת צו איסור פרסום. במסגרת הפרשה נעצרו 8 תושבי אשקלון, חלקם כבר שוחררו. בנוסף נמשכת חקירת מותו של מקסים שמעוני ז"ל שנהרג בפיצוץ במאפיית אלעפיה. הבוקר עלו בני משפחתו לקברו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן