חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השתלות שיער בטורקיה: בירת השיער של אירופה

קרדיט תמונה PIXABAY

השתלות שיער בטורקיה מיקמו את המדינה כאחד מיעדי תיירות הבריאות הבינלאומיים המועדפים. הידע, הניסיון וההיצע הגדול של הטיפולים מחכים במרחק שעת טיסה מתל אביב, ועוד לא אמרנו כלום על המחיר…

בישראל שיעור הגברים שמתהדרים בקרחות כבר משנות ה-20 לחייהם נמצא בעלייה מתמדת. אובדן השיער קשור קשר ישיר לאורח החיים הלחוץ שהוא מנת חלקו של הישראלי הממוצע, מציאות בטחונית מורכבת, יוקר מחייה, חוסר איזון בין משפחה לקריירה וכמובן חשיפה לא מבוקרת לקרינה באמצועת הטלפונים הסלולריים ויתר המוצרים פולטי הקרינה מסביבנו. התוצאה: קרחות הן הלוק החדש. נכון, זה כבר נהיה חלק מהאופנה, וההיפסטרים שילבו את הקרחת עם זקן שופע, אבל בשורה התחתונה אובדן שיער גורם לאדם להיראות מבוגר מכפי שהוא באמת, ולמרות החינניות הרבה, גברים רבים היו מעדיפים שהשיער ישאר על הראש ולא ינדוד למקומות אחרים בגוף.

כך או אחרת, בישראל השתלות שיער הן עניין יקר מאוד, ולכן מדובר במוצר טיפולי – דרמטולוגי שלא רבים יכולים להרשות לעצמם. בשנים האחרונות נפתחה אופציה חדשה עבור הגברים (וכמובן גם עבור נשים) מישראל ומהעולם כולו – השתלות שיער בטורקיה. השילוב המנצח בין המחיר הנמוך, איכות הטיפול הגבוהה והיחס המפנק לו זוכים המטופלים בטורקיה הופכים את המדינה הזו ליעד מבוקש מאוד עבור הגברים הישראליים שמאסו בקרחת שמהדרת את ראשם.

בניגוד גמור למצופה, העובדה שמחיר הטיפול נמוך בהשוואה למחירו בישראל לא גורעת כהוא זה מאיכותו. האבחון הראשוני נעשה אונליין, באמצעות שיחה עם הרופא המטפל ושליחת תמונות של מצב השיער. לאחר חוות הדעת הראשונית, ניתן לקבוע פגישת יעוץ נוספת במכון או כבר לקבוע מועד לניתוח. עם ההגעה לטורקיה נערך אבחון מקצועי, קפדני ומדוקדק, הפעם באופן אישי על ידי הרופא המטפל יחד עם הצוות הרפואי. כל התהליך נעים מאוד, בחלק מהמקרים הרופאים וגם אנשי הצוות מכירים את השפה העברית, האווירה נינוחה והמקצועיות של הצוות מגיעה עד לקצות השיערות.

הרופאים המבצעים השתלות שיער בטורקיה נהנים מניסיון עשיר ורב בסוגי שיער, בבקשות של מטופלים וכן בסיבוכים שלעיתים מתרחשים בזמן הטיפול. כל אלו מטופלים ומקבלים מענה מיידי, בצורה מקצועית, שלווה ושקטה, כך שהמטופלים יכולים להיות בטוחים שהם נמצאים בידיים הכי טובות שאפשר. אגב, ההגעה משדה התעופה למרפאה וממנה חזרה לשדה התעופה נעשית על ידי נהגים שמבעוד מועד מחכים למטופלים, הליך ההחלמה הוא קל ופשוט ותוך פרק זמן קצר וכמעט ללא כאבים ניתן להחזיר את הזמן לאחור, לתקופת יפי הבלורית והתואר. והבונוס – מי שלא הכיר אתכם בימי הקרחת הזוהרים לא יוכל לעולם לנחש שמדובר בהשתלת שיער. המגע והמראה טבעיים לגמרי, השיער מתבדר ברוח והמחמאות לא מפסיקות לזרום. עם לוק צעיר ורענן שכזה, גם השמים הם רק ההתחלה. זה הזמן ליהנות מהתוצאה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן