חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאווררי תקרה תעשיתיים – רווחת העובד לפני הכל

קרדיט תמונה PIXABAY

יש בבעלותכם מוסך, מפעל או מבנה תעשייה גדול אחר ואתם מחפשים פיתרון לאוורר אותו? אתם גרים בבית פרטי והחום של חודשי הקיץ לא מאפשר לכם ליהנות מישיבה בחצר? מאווררי תקרה תעשייתיים הם הפיתרון עבורכם

יש חללים שבאופן יחסי פשוט למזג. כך למשל חדרים בדירות, משרדים, חדרי ישיבות. אלו מבנים שבדרך כלל העבודה או הנוכחות בהם לא כרוכה בייצור חום גדול, כך שמספק מזגן קטן או בינוני שיעשה את העבודה וניתן יהיה לצנן את האוויר גם בימים הלוהטים של יולי – אוגוסט בישראל.

השאלה היא מה עושים במצבים שבהם יש בבעלותכם מבנה ענקי שדורש מיזוג? כך למשל, במוסכים שבדרך כלל העבודה בהם כרוכה בלא מעט מאמץ פיזי? מבני תעשייה גדולים בהם פועלות מכונות ענקיות שמייצרות חום ומעלות עוד יותר את הטמפרטורות? האנגרים ענקיים המשמים לתעשיות השונות ואפילו חצרות גדולות בבתים פרטיים שבחודשי הקיץ לא ניתן לעשות בהן שימוש כמעט בשל החום העז שבחוץ. לכל אלו יש תשובה אחת – מאווררי תקרה תעשיתיים.

אמצעי מיזוג אמין ויעיל

מאווררי תקרה תעשיתיים הם בעצם מאווררים גדולים, חזקים ואמינים מאוד. אלו מאווררים שיכולים לעבוד מסביב לשעות במשך שנים ארוכות מבלי להתבלות וכמעט בלי תקלות. היתרון האדיר בהפעלת מאווררי תקרה תעשייתיים הוא החיסכון בחשמל. אמצעי מיזוג זה הוא זול עשרות מונים בהשוואה לאמצעים אחרים המוצעים בשוק, בטח כאשר בוחנים את עלויות השימוש בהם לעומת עלויות שימוש במזגנים לצינון האוויר.

יתרון משמעותי נוסף הוא שהתקנת מאווררי תקרה תעשיתיים לא דורשת הכנה מוקדמת משמעותית, יצירת חורים בקירות לצורך העברת צנרת ועוד. ההתקנה היא פשוטה ומהירה ובאופן כמעט מיידי אתם יכולים ליהנות מזרמי אוויר חזקים ומורגשים שמצננים את האווירה ומורידים את הטמפרטורות במבנה התעשייתי שלכם.

בנוסף, מאווררי תקרה תעשיתיים לא דורשים ניקוי תקופתי. כל מה שנדרש הוא להוריד מהם אחת לתקופה מסויימת את האבק שמצטבר על הכנפיים וזה הכל. תוך דקות ספורות המאוורר מוכן לעבוד מחדש ולייצר זרמי אוויר נעימים. בשל העובדה שמדובר במכשיר כה פשוט מבחינה טכנית, מי שעושה שימוש במאווררים מסוג זה כמעט שלא חווה תקלות. אם כבר יש תקלה פה ושם, אז היא קלה מאוד לתיקון והעלות שלה נמוכה מאוד, בוודאי כאשר משווים זאת לעלויות תיקון ותחזוקה שוטפת של מערכות מיזוג אוויר.

כאמור, מאווררי תקרה תעשיתיים יכולים להתאים למבני תעשייה גדולים ואפילו לענף החקלאות ובה בעת יכולים גם להתאים לחצרות בבתים פרטיים. בדרך הזו אתם יכולים לארח חברים בגינה או בבריכה הפרטית, להפעיל את המאוורר התעשייתי וליהנות מבריזה נעימה שמשכיחה לחלוטין את העובדה שמזג האוויר בחוץ נושק ל-40 מעלות חום.

בין אם אתם בעלי עסקים או אנשים פרטיים מאווררי תקרה תעשיתיים יכולים לתת מענה לחודשי הקיץ החמים. תחשבו על זה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן