חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התיאטרון העירוני חוזר

המחזמר הראשון מבית היוצר של התיאטרון העירוני החדש; בהשתתפות עשרות שחקנים ורקדנים מקומיים- צילום: אשר דיין

עיריית אשקלון, אגף תרבות נוער וספורט ותיאטרון סיקרא גאים להציג את המחזמר יוסף וכתונת הפסים המשגעת – המחזמר הראשון מבית היוצר של התיאטרון העירוני החדש.

המחזמר יעלה לאוויר ביום ראשון, 03.04.22, בהיכל התרבות אשקלון בהשתתפות עשרות שחקנים ורקדנים ובכיכובם של אור אילן כהן, גיל כהן, מתיאס חימנס נייבלט, זוהר סבג, ענבל גלאם, ברק בוארון, עדן בוהדנה, רון כהן, יונתן קיז'נר.

המדובר במחזמר תנ״כי, ססגוני ומרגש המבוסס על הסיפור המופלא של יוסף ואחיו, סיפורו של יוסף בן הזקונים של יעקב ורחל, אהבתו של יעקב אבינו אל יוסף ושנאתם של האחים אליו, יוסף נמכר לישמעאלים, יוסף גולה למצרים, המשך סיפור תלאותיו של יוסף בממלכת הפרעונים העתיקה, חלומות, מזימות ואהבות כיאה לסיפור תנ״כי מרגש.

לרכישת כרטיסים בקישור > http://bit.ly/3JoOjxi

כזכור, לפני כשמונה שנים נסגר התיאטרון העירוני של אשקלון (׳קדם׳ לשעבר) ולאחרונה נפתח מחדש כתיאטרון מקצועי לכל דבר שיהווה בית לאמני אשקלון ובו יועלו הפקות גדולות ומקוריות לכל המשפחה. 

התיאטרון החדש, בשם ׳סיקרא׳ אשקלון, על שם הדיו ששימש לכתיבה ולצביעה, בנוי משחקנים מקצועיים שסיימו בית ספר למשחק ובימים אלו הוא עובד על שתי הצגות גדולות. התאטרון ינוהל על ידי חני אלימלך ויופעל באמצעות אגף תרבות, נוער וספורט בעיריית אשקלון. 

ראש העיר, תומר גלאם: ״לאחר שמונה שנים, אנחנו מחזירים לחיים את התיאטרון העירוני וגאים להציב בקדמת הבמה את האמנים המקומיים של אשקלון, כראוי וכפי שמגיע להם. לתרבות יש וצריך להיות מקום חשוב בחיינו ובחיי הילדות והילדים שלנו, דור העתיד, ובהתאם לכך נמשיך להעמיד לרשות התיאטרון את מיטב המשאבים והאמצעים על מנת שיוציאו אל האור את ההפקות הגדולות, המקצועיות והאיכותיות ביותר. אני מזמין אתכם להגיע וליהנות מהיצירה המקומית".

מנהלת התיאטרון, חני אלימלך: "גאה לחזור ולייצור בעיר אשקלון תאטרון איכותי ומקצועי. התחלה ליצירת תרבות  מקומית מקצועית. ותודה על האמונה ועל הדרך״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

המחזמר הראשון מבית היוצר של התיאטרון העירוני החדש; בהשתתפות עשרות שחקנים ורקדנים מקומיים- צילום: אשר דיין
דילוג לתוכן